Gå til innhold

Flere med bare 40 min dupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er snuppa 8 mnd og sover bare 40x3 om dagen. Hun kan sove lenger hvis jeg stimulerer, men begynner å bli lei det. Holder det med 2 timer om dagen? Hva opplever dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er snuppa 8 mnd og sover bare 40x3 om dagen. Hun kan sove lenger hvis jeg stimulerer, men begynner å bli lei det. Holder det med 2 timer om dagen? Hva opplever dere andre?

Min pleide å ha 2 x 40 i den alderen, var aldri trøtt eller survete. Men nå når han er eldre og mer aktiv, sover han plutselig 2 timer første dupp og 4o min andre...

Skrevet

Samme her, men her går det i 2x30 min (men hun kan sove lengre på en av duppene). Syns det var verre da hun var mindre, var mye overtrøtt, men skulle ikke sove mer en 30 min. Selv om jeg gikk med vogn. Så bare roet meg med at det er slik min er. Nå er hun snart 7 mnd og jeg legger henne rundt 18.30-19.00 Må legge henne såpass tidlig iom at hun ikke sover så mye på dagen. Men da kan hun gjerne sove til 08-08.30 :) Med ett måltid i fem-seks tiden.

Skrevet

Småen sover vanligvis bare 2x40 minutter (åtte mnd), men han sover mye på natta så totalt sett får han nok søvn. De gangene han våkner tidligere enn vanlig og altså sover mindre om natta sover han litt mer enn 40 minutter på den første duppen.

Om hun får nok søvn merker du vel på henne om du prøver noen dager uten å stimulere henne til å sove mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...