Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Har jo ikke hatt vondt en eneste dag før jeg, idioten, fant ut jeg skulle gjøre litt rent..... verker dag og natt, og nå sprer det seg opp i ryggen føler jeg... Alle sier jeg bør sykemelde meg, ta det med ro noen dager, så kanskje det går over... men det er så FLAUT Skjems, var borte i går pga bekkenet... skal jobbe i morgen kveld også, så fri hele helgen... Jeg har og eier ikke dømmekraft tror jeg, bør jeg gå på jobb, eller bør jeg være hjemme og slappe av?
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Lytt til kroppen din du, og ta noen dager fri, kan hende d har gitt seg da, ellers kan du kansje risikere at bekkenet blir enda verre...
OssTre<3 Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Det høres jo helt teit ut og si noe sånn, men jeg er sånn selv. Men ser det liksom ikke før noen andre skriver det. Jeg gikk og presset meg i to mnd på jobben, verket som bare pokker i bekkene, helt til jeg ikke klarte og stå på beina mer, da skjønnte jeg at jeg måtte kaste inn teppe. Skulle aldri gjort det, nå har jeg gått på krykker i 7 mnd, noe jeg sikkert kunne sluppet om jeg hadde hørt på kroppen. Så, HøR På KROPPEN DIN! Ikke gå på jobb om du har smerter, da gjør du bare deg selv enda verre, noe som arbeidsplassen din vertfall ikke er tjent med.. Ring legen, få henvisning te fysio så kan han hjelpe deg videre med anbefalinger
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Det høres jo helt teit ut og si noe sånn, men jeg er sånn selv. Men ser det liksom ikke før noen andre skriver det. Jeg gikk og presset meg i to mnd på jobben, verket som bare pokker i bekkene, helt til jeg ikke klarte og stå på beina mer, da skjønnte jeg at jeg måtte kaste inn teppe. Skulle aldri gjort det, nå har jeg gått på krykker i 7 mnd, noe jeg sikkert kunne sluppet om jeg hadde hørt på kroppen. Så, HøR På KROPPEN DIN! Ikke gå på jobb om du har smerter, da gjør du bare deg selv enda verre, noe som arbeidsplassen din vertfall ikke er tjent med.. Ring legen, få henvisning te fysio så kan han hjelpe deg videre med anbefalinger HI: Ja, er bare lagd slik at jeg nesten får sammenbrudd (hehe) med tanken på sykemelding.... Men sant som du sier, skal se i morgen, om det er likedann i morgen så skal jeg ringe... Hele DøGNET blir jo ødelagt bare med tanken på å ta en slik telefon... huff!!
Sisch Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Hvis du presser deg mer enn du burde på jobb, er det ingen som kommer og takker deg for det etterpå sett deg ned og slapp av du
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Sykmeld deg med gos samvittighet, det tjener ingen i det hele tatt at du skal presse deg, du kan få bekkenplager som ikke gir seg etter fødsel heller hvis du ikke lytter til kroppen! Få henvisning til fysio ja, de hjalp meg! Lykke til, håper det bedrer seg, så du slipper å ha så vondt resten også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå