Gå til innhold

Jeg har blitt et monster - på jobb :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg blir så oppgitt over meg selv! Har foreløpig hatt et problemfritt svangerskap, men nå i det siste holder hormonene mine på å boble over. Jeg er blid og snill hjemme og ute blandt folk, men på jobb er jeg et monster!!

Holder på å klikke for den minste lille datafeil. Meldte meg ut av arbeidstakerorganisasjonen (finansforbundet - dritorganisasjon) i sinne på grunn av elendig lønnsoppgjør. Holder på å bli gal av kunder som maser hvert kvarter, og av ubrukelige kolleger som ikke mestrer arbeidsoppgavene sine selv om de har årevis med erfaring. Sendte en lang (og egentlig ganske usaklig) mail til HR-avdelingen om mitt synspunkt på den elendige informasjonen de har til arbeidstakere som skal ut i svangerskapspermisjon. Kjefter og smeller som ei gammal bygdekjerring! I grunn gangske pinlig.....

Jeg er i utgangspunktet en gangske positiv og hyggelig medarbeider, men nå tar jeg meg selv i å bli en helt forferdelig dårlig kollega. Har høyere utdannelse, og en god stilling i et veletablert selskap innen bank og forsikring. Kan ikke oppføre meg som en skrikende tenåring. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Er i uke 22 nå, så det er en EVIGHET til permisjonen starter 16. august..... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... kanskje du skulle tatt deg noen dager fri, evt. sykemelding og se om det kan hjelpe litt på hormonutbruddene?

Selv merker jeg at jeg er blitt endel hissigere enn normalt, spesielt i forhold til han som skal bli storebror :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...