Gå til innhold

Dumt spørsmål. Men har jentehunder sex "med seg selv"?

Anbefalte innlegg

Litt usikker på hvordan jeg skal uttale meg her.

Vi har overtatt en tipse på omplassering.

Og hun har de siste dagene slikket folk frenetisk opp etter leggene, helt desperat. Og det kan se ut som hun får orgasme av de. Hun gjør litt jokkebevegelser med hoftene når hun blir veldig ivrig og det kommer slum ut skjeden når hun gjør dette.

Men det er kun tunga som slikket på en fot. Ingen annen stimulans.

Jeg har lagt ned forbud mot slik slikking nå. Og spesielt når jeg så at hunden begynte å jokke, hjelp.

Men trodde det var flest hannhunder som holdt på med slikt.

Noen hundefolk som kan opplyse meg?

Fortsetter under...

Jeg er ingen ekspert, men det er vanlig for både tisper og hannhunder å ri på beina til folk. Men ikke tillat det. Ikke fordi det er ekkelt, men fordi dette også er en måte hunder viser dominans på. Så lar du den ri påbeinet ditt sier du på en måte at den er sjefen over deg.

Annonse

Forøvrig kan klart slim fra vagina hos hund være et tegn på drektighet eller innbilt drektighet.

Hun hadde løpetid for 2 måneder siden.

Hunden er ikke stresset. Bortsett fra at den stresser seg opp om den får lov å holde på å slikke.

Hi

Jeg tenker innbilt svangerskap. Overdreven slikking kan bety det.

Ta en titt på pattene hennes. Kommer det væske ut av de? Google innbilt svangerskap hos hund og se om du kjenner igjen flere symptomer.

Det kan også være kreftfremkallende så det er viktig å ikke la tispa ha for mange innbilte svangerskap for man tar affære.

Men som de andre sier så betyr også jokking dominans. Veeeeeldig vanlig at hunder prøver å jokke på mennesker for å vise hvem som er sjefen. Akkurat som de gjør på andre hunder.

Slikking kan også være en uvane hvor hunder skal kontrollere, så ikke la hunden slikke overdrevent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...