Gå til innhold

Endringer i bevegelsene 29ende uke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke spark mere, bare tumling og rørelser, det har vært slik i noen dager.

Burde jeg bli bekymret? Jeg mener hun skal da ikke ha dårlig plass enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaringer med dette?

Skrevet

Jeg kjenner ikke direkte spark lenger jeg heller, men jeg ser at hele babyen flytter på seg og dytter og hikker og står på! Er nå i uke 33, men det har vært sånn en stund... Snakk med jordmor hvis du er bekymret, men jeg er ikke veldig redd. Så lenge jeg kjenner at han rører på seg, vil jeg tro at alt er bra her inne :)

Skrevet

Supert, bare synes det var tidlig, jeg kjenner henne jo, bare så mye svakere enn jeg har kjent henne tidligere.

Skrevet

Samme her, ble endringer rundt da hos meg også. Nå er det mindre spark men mer flytting av kroppen, kan se det buler på magen.. er i uke 31. Noen dager er mer aktive en andre også, det er helt normalt. kjenner du veldig lite og ingentin ville jeg kontakta lege/jordmor.

Skrevet

samme her :) som snakket fra mitt hjerte ! Plutselig ble det mye mer åling i magen, og kjente mye mindre ! Alt var normalt og det var veldig vanlig å kjenne det sånn. Det begynner å bli litt mindre med plass i magen ! Jeg ble så beskymret at jeg dro til legen min på ul, og jenta i magen hoppet som bare det, selvom jeg ikke kjente det på den samme måten som jeg har gjort før !! lykke til

Skrevet

Ja, det er bra. Jeg bare husker ikke at det var slik med forrigemann. Jeg roer absolutt helt ned noian og skal bare kose meg med bevegelsene slik de er. :) det er foreløpig mye mer behagelig dette! ;)

Skrevet

I uke 28 eller mot slutten ble det sånn for meg og. Jeg har ett innlegg om dette selv her inne. Tok det opp med jordmor også å hun sa at man skal kjenne spark også, men her er det en masse åling å noen spark i ny å ne. Er i morgen 30 + 0, å det blir bare mer åling. Var på ul i uke 27 pga lite spark å slikt men du verden som hun holdt på :) kos deg du, vi er nok flere med det samme :) lykke til videre, gleder meg masse til hun kommer :)

Skrevet

jeg er akkurat startet på uke 28, og jeg kjenner også mer av åling osv enn direkte sparl. kjenner spark, men mer av dytting og bare bevegelse i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...