Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 jeg gjør ikke det. det er liksom helt greit at han ikke er her. kanskje det er fordi jeg vet han kommer hjem igjen? kanskje det er noe galt med meg? kanskje jeg ikke er nok glad i han? jeg vet jo at jeg er gladi i ham, men burde jeg ikke savne han?
Gjest Kira med en av hver Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Før vi fikk barn synes jeg det var kjempe deilig. Herlig å ha huset for seg selv, ingen som kastet møkkete sokker på badegulvet og jeg kunne droppe middagen hvis jeg ville. Etter at vi fikk barn og hund, så synes jeg det er slitsomt. Så savner han mer nå enn tidligere Tror det er helt normalt at man synes det er deilig med litt tid for seg selv. Trenger ikke ha noe med hvor glad man er i hverandre.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Savner manne mine bare han er borte en kveld, jeg Glad han ikke har en jobb hvor han reiser, for da hadde vi hatt problemer. Liker å være litt alene, men synes det er fint om han er hjemme til kl ni.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 De første dagene er det som regel deilig. Deilig å være alene litt. Så kommer savnet ved kveldene og ettermiddagen. Men går ikke rundt å tenker på han hele tiden altså, så går savnet mer over til å glede seg til han kommer hjem, samtidig som det er deilig å slippe så mye rot.. Ikke at han roter såå mye, men man merker det når man bare er en med unge. Er vel like normalt å savne han hele tiden, som å ikke gjøre det. Er ikke noe galt med deg.
OssTre<3 Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Ja, det gjør jeg så absolutt.. Kanskje det er noe rart med meg (?) ;-p Her er han vekke i 4 uker da. Hadde jeg visst han bare skulle være vekke i noen dager eller en uke så hadde det nok vært annerledes..
Hybelkanina Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Han er aldri på jobbreise, men jeg er det selv rett som det er. Savner ikke ham, men savner sønnen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå