Gå til innhold

Tålmodigheten min er slutt nå, og jeg er på gråten! Verksted bruker så himla lang tid på bilen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De sa at det tok vanlig vis 8 arbeidsdager. Nå er vi på den 15 arbeidsdagen og ingen bil :(

Han sa at de prøvde å rette opp bulken, men det gikk ikke da måtte de bestille del som de sveiset på i forgje uke.

For oss har jo bilen vært borte i 3 uker nå. Kjører mamma sin, den er liten jeg har 3 små barn. Og mamma vil ha tilbake bilen sin nå, men venter selvfølgelig til vi får tilbake vår. Dette begynner å tære på meg.

Hvor lenge har din bil hvert på verksted for å fikse en bulk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt bilen på verksted mer enn en dag jeg.

Forrige gang den skulle på verksted måtte de bytte bremser på to sider, bytte eksosanlegg og bytte to støtdempere. De hadde ikke riktig støtdempere og måtte bestille, da fikk jeg bilen igjen mens de ventet på delen og leverte den tilbake mandag som var når delen var kommet og kunne hente den igjen mandag ettermiddag. Var jo ingen vits å la bilen stå på verkstedet mens de ventet på delen, da kunne jo jeg bruke den.

8 dager for å rette ut en bulk? Høres helt vannvittig ut, kan jo forstå at det tar et par dager om de skal ordne bulken, lakke og la lakken tørke, men at de skal bruke så mange arbeidsdager på en bulk høres da helt latterlig ut.

Tror ikke jeg ville brukt det verkstedet igjen...

Skrevet

Nå jobber jeg på et verksted selv. Høres jo ganske utrolig ut å bruke 3 uker på en bulk?? Det må da være noe mer som er gale enn det?

Viss ikke ringer du og sier du vil ha gratis leiebil!!!

En skal behandle kundene sine pent!

Skrevet

Da de takserte bulken bak så var ikke bilen demontert. Når de hadde demontert den så fant de ut at de måtte bytte hele bakskjermen da det ikke gikk å rette opp bulken.

Han sa nå at de hadde ca tid på 8 dager, men ikke no fastsatt, den var på lakkavdelingen nå og etter det skulle den monteres sammen. De skal prøve å få den ferdig til fredag. Ang leie bil så svarte han bare det at de hadde jo ikk fastsatt no tid.

Han skal ringe meg i løpet av dagen etter at han hadde snakket med verksted. Da skal jeg nevne leiebil igjen.

Håper det ordner seg.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...