Knotten & lille persille Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Lillemor på 8 mnd har nå sluttet med pupp om natten siden hun brukte meg som sutt og har fått nye fine tenner vi ikke vil ødelegge. Før sov hun gjerne til 7-7.30, men nå våkner hun konsekvent kl 5.30. Nattavvenning er nytt for meg siden de andre ikke sluttet med nattpupp før ammingen ble avviklet. Gikk kjempefint, en natt med litt skriking, byssing og tilbud om vann og så sov hun rundt natten etterpå. Men hva gjør dere andre som har avvent? Jeg ser jo for meg at om hun får pupp i sengen min så sover hun en time lenger iallefall, men det ødelegger kanskje for det nye regimet? Det har jo bare pågått to morgener, men hun er lett å få inn i nye rutiner og jeg er redd for at dette blir det nye! Hittil har jeg stått opp med henne.
Prompeloff Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Her står vi opp tidlig. Tror dette kun er en periode. Jeg håper virkelig det Vi har likevel holdt på noen uker nå. Vi prøver å stå opp tidligst 05.45, så våkner hun tidligere, underholder hun seg selv en stund i senga si.
ozbaby Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Godt det ikke bare er oss. Her har vi vært igjennom en hard periode med nattavvenning, og snuppa våkner mellom 5 og 5.30. Trodde også det holdt med pupp i senga, så ville hun sove igjen, men neida. Lys våken og klar for en ny dag. Jeg har lagt henne i vogna i 7-7.30 tiden. I dag gikk jeg og la meg når hun sov. Håper det går over av seg selv, så har dessverre ingen tips.
Skoobidoo Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Akkurat samme her. Begynte og våkne kl 05 etter nattavenning. Han er snart 9 mnd nå, jeg kuttet ut nattmåltidene når han var 6,5 mnd. Har prøvd å stålsette meg på at dette kan vare en stund...
Knotten & lille persille Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2012 Ok, ser ut som dette er noe jeg må venne meg til:) Vi er jo tdlig oppe uansett, men synes 5.30 er i drøyeste laget. Vil ikke amme henne på soverommet heller for da er vel veien kortere til nattpupp igjen. Jaja, blir tidlige kvelder fremover skjønner jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå