Gå til innhold

katten i hatten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan forklare om Thing 3 har noe med katten i hatten å gjøre?(gutten min har fått en t-skjorte om står "thing 3" på og jeg aner ikke hv som menes med det, men mannen mener det er noe med den filmen:P

Skrevet

Katten MED hatten mener du vel?

I serien er det bare Thing 1 og Thing 2. Men på Universal Studios i Orlando er det en liten avdeling med denne serien, der selger de like t-skjorter som Thing 1 og 2 har på seg i filmene. Men for å ikke utelukke de med flere enn 2 barn finnes det også t-skjorter med Thing 3 og Thing 4 på også.

Er denne t-skjorta rød og kommer den fra noen som akkurat har vært i Orlando? Jeg så de der i februar iallfall.

Skrevet

Når jeg googler "Thing3 shirt", så ser jeg i hvert fall et det har noe med Dr. Seuss å gjøre; altså han som skrev "Katten med hatten".

Tror ikke det er samme bok/film - dette er om noen som kalles "Thing" (akkurat som "Hvemene" i "Horton redder en Hvem" kanskje? Forøvrig av samme foratter.)

Skrevet

MED hatten ja:P hum okei...men hva er thing 1 og 2? :P

Skrevet

Ser at jeg ikke har fulgt godt nok med heller - godt du har fått et dugandes svar fra Frokostquiz! :D

Skrevet

Ser at jeg ikke har fulgt godt nok med heller - godt du har fått et dugandes svar fra Frokostquiz! :D

Jeg synes den serien er skikkelig morsom og angrer på at jeg ikke kjøpte de t-skjortene til ungene da jeg var i Orlando tidligere iår.

Så dette var bare flaks, he he :)

Gjest Miryks
Skrevet

Haha, katten med hatten er herlig! Jeg sitter tent som et lys ved siden av jenta når jeg hører at det starter på TV'en ((:

Skrevet

Haha, katten med hatten er herlig! Jeg sitter tent som et lys ved siden av jenta når jeg hører at det starter på TV'en ((:

Er umulig å ikke la seg rive med når den sangen setter igang, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...