Gjest stårma Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Hvor ofte ammer du babyen på 9måneder og større? Begynner i jobb nå så ser for meg at det fort bare blir morgen og kveld her...
Anastasia ♂11 ♀13 ♂16 ♀19 Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Hittil har det vært 4-5 ganger daglig (er nattavvent). Jeg begynner å jobbe i neste uke, og håper å få til 3 amminger daglig. Noen av vaktene mine er lange, jobber da 10 timer på dagtid og 18 timer på ettermiddag/natt, men man får jo ammefri, og pappaen kan jo evt ta gutten vår med til meg på jobben. Noen dager må han nok nøye seg med 2 amminger, men han spiser godt med fast føde, og blir forhåpentligvis bedre til å drikke av tutekopp/imsdalflaske/glass etterhvert. I følge helsesøster trenger jeg ikke å gi mme så lenge det blir 3 amminger de fleste dager. Gutten vår blir 9 mndr i morgen:)
bezzy Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 ca 4 ganger på dagen, og 1-2 ganger om natta. Har ikkje nattavent her, håper enno på at ho skal finne ut av det sjølv Straks 10 mnd.
Prompeloff Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Prøver å amme 3-4 ganger, men snuppa virker bare å bli mindre og mindre interessert. Hun har nettopp bikket 10mnd da. Aner ikke om hun får i seg noe mm i det hele tatt, så her vurderer jeg å gå over til mme.
Skoobidoo Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Morgen og kveld. Resten av dagen er fylt opp med andre ting som er mye mer spennende en puppen ;-)
Mor til lillegull Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 3-4 ganger. Morgen, kveld og 1-2 ganger i løpet av dagen. Litt avhengig av hva vi gjør og hvor mye jeg jobber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå