cici83 Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 var nettopp å tisset og oppdaget dråper med blod på dopapiret ??? noen som vet hva dette kan være?? ble litt bekymret jeg nå ;( ps ikke hatt sex, men er generelt hoven nedentil...
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 kan det ikke bare ha vært et blodkar som bristet? Så lenge det er så lite og du kjenner godt med bevegelser og spark, og ingen smerter tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Bekynner jo å bli ganske stort nedpress pgr av barnet
bolla12 Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Ta på deg bind/innlegg og se det an. Dersom det ikke kommer noe under vanlig aktivitet så tror jeg ikke det er noe. Men kanskje greit å se an natta, og heller ringe føden når du våkner i morgen. Tvi tvi
cici83 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2012 Ta på deg bind/innlegg og se det an. Dersom det ikke kommer noe under vanlig aktivitet så tror jeg ikke det er noe. Men kanskje greit å se an natta, og heller ringe føden når du våkner i morgen. Tvi tvi tatt på bind nå.. skal på kontroll i morgen så får fulgt det litt opp hvis det skulle være noe... uff håper bare bolla holder seg i magen noen uker til nå..
Rivjernet Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 var nettopp å tisset og oppdaget dråper med blod på dopapiret ??? noen som vet hva dette kan være?? ble litt bekymret jeg nå ;( ps ikke hatt sex, men er generelt hoven nedentil... Det skjedde med meg men timer før førstemann komite verden!
Rivjernet Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 var nettopp å tisset og oppdaget dråper med blod på dopapiret ??? noen som vet hva dette kan være?? ble litt bekymret jeg nå ;( ps ikke hatt sex, men er generelt hoven nedentil... Det skjedde med meg men timer før førstemann komite verden!;)kom til verden, skulle det stå! )
cici83 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2012 har kke blødd siden og jordmor sa at så lenge det ikke var mer enn noen dråper at alt var i orden< skulle imidlertidlig være litt obs på rier mm hvis det skjeddde igjen ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå