Gå til innhold

Skuffet over sidetmedord

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang i mitt liv har jeg tatt kontakt med noen ang problemene mine (utenom på forum), selv om om jeg var anonym der også. Jeg skrev et langt "brev". Dette etter oppfordring om å ta kontakt med noen etter å ha lettet hjertet her inne, og jeg fant ut at det gikk an å ta kontakt skriftlig heller enn muntlig som jeg ikke tør...

Jeg fikk et svar som var under halvparten av lengden på mitt eget brev, og det var flere ting av det jeg skrev som ikke var kommentert en gang, som er veldig viktig del av problemstillingen min (uten at jeg spurte direkte spørsmål) som jeg ønsket innspill på. Vet ikke helt hva jeg ønsket, men iallfall ikke å legge ut om ting som jeg ikke får noe som helst tilbakemelding på.

Jeg fikk et "lykke til" og en link til en artikkel om andre med liknende problemstilling (som var EN del av min problematikk, og omtrent det eneste jeg fikk tilbakemelding på), der linken ikke en gang funket.

Prøver ikke det igjen!

Fortsetter under...

Skrevet

Uff, så trasig at du fikk så dårlig respons. Jeg har brukt sidetmedord flere ganger, og to av gangene har jeg fått skikkelig flotte svar, mens den siste fikk jeg et kort svar som bare henviste til det de andre hadde svart tidligere. Det er ulike personer som svarer der, så du kan jo bare være "uheldig" med hvem som har fått din henvendelse.

Ikke gi opp, prøv igjen og be om tilbakemelding på flere av de aktuelle problemstillingene du har skissert.

Lykke til - det blir bedre!

Skrevet

Spesielt trasig når jeg ikke fikk noe respons på selvmordstanker og selvskading. Høres jo, når jeg skriver det her, ut som jeg ønsket sympati eller noe, er jo ikke det, men jeg ønsket vel bare at den eneste personen i verden jeg letter hjertet mitt om dette til (riktignokt anonymt da) i det minste kunne sagt noe i respons, uten at jeg hadde et spesielt formål med å fortelle det eller hva jeg ønsket svar på, men det er totalt oversett...

Men- du som har svart meg her, sier at det er referert til andre som har svart tidligere, men er det noen som kan se hva jeg har svart? Trodde det var helt anonymt jeg. Altså jeg skrev jo ikke noe gjenkjenbart tror jeg, men trodde liksom ikke noen andre enn de som jobber der skal se det, nå håper jeg virkelig ikke jeg har sagt noe som gjør at andre kan kjenne meg igjen hvis det er åpent for alle på internett?

Når jeg fikk svaret så ble jeg litt i tvil faktisk om det var rett instans jeg har kontaktet, eller om jeg hadde misforstått noe og stilt feil type spørsmål, og at man ikke skulle henvende seg med personlige problemstillinger eller noe siden svaret var så overfladisk, unnvikende og kort.

Skrevet

Hvis du svarer direkte på det svaret du har fått - så vil de kunne se hele korrespondansen - da er det enkelere for dem å sette seg inn i hva du skriver om. Det vil ikke vises for noen andre enn de aktuelle medarbeiderne som får din henvendelse i sidetmedord. De har forøvrig taushetsplikt. Det er ingen fare for at infoen kommer på avveier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...