Gå til innhold

Jeg skal forføre en mann. Noen gode tips til hvilken parfyme jeg da bør bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og slapp helt av, både jeg og han er singel;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Tviler på det gjør det store utslaget. Bruke den du har og liker.

Skrevet

Hehe.. Er du hot og grei kan du stinke grisefjøs.

Menn bryr seg svært lite om parfyme ;)

Skrevet

Da må du prøve Christian Dior - Hypnotic poison. Elsker den og flere menn har kommentert den. Finnes en ny og gammel utgave,den gamle er klart best;)(rød flaske med svart kork)

Skrevet

Du må nok prøve deg frem! Parfyme lukter helt forskjellig på ulike mennesker.

Gjest Miryks
Skrevet

Finnes det folk som bruker parfyme hver dag?

Jeg kan telle på en hånd hvor ofte jeg har brukt parfyme, og enda her jeg skapet fullt, siden jeg får minst 2 flasker til jul av folk...

Annonse

Skrevet

Jadore fra Dior er fantastisk, men nå lukter ikke parfyme likt på alle da.

Skrevet

Da må du prøve Christian Dior - Hypnotic poison. Elsker den og flere menn har kommentert den. Finnes en ny og gammel utgave,den gamle er klart best;)(rød flaske med svart kork)

Takker for tips:-) Da skal jeg gå å prøve den i butikken og håper den passer bra til meg:-)

HI

Gjest overlord
Skrevet

Takker for tips:-) Da skal jeg gå å prøve den i butikken og håper den passer bra til meg:-)

HI

Den bruker min mor, og den passe henne godt. Hun er ikke spesielt forførende, men absolutt en flott dame- på 60 år.

Gjest overlord
Skrevet

Gå til et parfymeri og presenter agendaen din. De finner sikkert en killer-duft til deg.

Skulle jeg ut prøve å nedlegge et mannebein ville jeg brukt Noa Noa eller Pretty. Tyngre dufter på meg blir helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...