lykke_rus Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Det har vært så enkelt og greit i en god stund nå å legge gutten rett i voksiposen, bare iført body, strømpebukse og tynn jakke + lue. Han er varm av seg, og nå har plutselig temperaturene bare skutt til værs (her i vest . Han blir snart 8mnd. Han er utrolig varm i posen, selv om jeg har åpnet opp litt på sidene. Har sett etter en tynnere dress, men det skal visst være vanskelig her, bare alle dundressene som er på salg her.. Hva bruker dere? Temp har vært 17-18 grader, og solen steiker godt.. Kan ikke klage på været egentlig da...
Tuttalutta Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 I dag har jeg byttet ut dunposen med en liten dyne :-)
Gjest Alimka Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Vanlige inneklær pluss en "vårjakke", altså en nokså tynn jakke. Og tynn lue. Dyne - men ville også hatt med et teppe i tilfelle det blir for varmt for dyna. Legg bort voksiposen for sesongen
lykke_rus Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2012 Vurderte det jeg også, men han er en smule aktiv i vognen (bruker sportsdel), og da går dyna rett til værs, finner ikke helt roen....
Hannah- Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Når det er så varmt, og vindstille, så kutter jeg ut pose og legger et ullteppe over han og tar på fotposen. Han har på seg body, bukse og en tynn jakke. Tar på regntrekket hvis det trekker litt. Men han er også begynt å bli ganske aktiv, tar beina opp og sparker av seg teppet, så jeg må legge det over han igjen når han har sovna. Så jeg har vurdert å bruke soveposen som han bruker i senga. Men må kanskje bytte ut buksa med strømpebukse da.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Her ligger hun i body og strømpebukse, med et ullteppe over seg og lue på.. Og sånn har hun sovet de siste 6 ukene.. Hun er nesten svett når jeg tar henne opp. Hun er 14 uker.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Her ligger hun i body og strømpebukse, med et ullteppe over seg og lue på.. Og sånn har hun sovet de siste 6 ukene.. Hun er nesten svett når jeg tar henne opp. Hun er 14 uker. Og selvfølgelig vindtrekket..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Har bare på body, bukse og sokker. LIgger på lammeull med ullteppe over seg. Ikke lue nede i vogna i denne temperaturen. Det er lunt og godt under kalesjen.
BareMeg73 Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Snuppa er 10 mnd. I dag hadde hun strømpebukse, body, joggebukse, tynn fleecejakke og tynn lue. +20 ute.
Gjest peacock Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Inneklær (bomullsbody og sparkebukse), tynn ulllue og en tynn fleecepose som er lukket løst. Sitter i sportsdel og det er 20 grader og sol :-)
Maitrollet Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 Tynn lue, body og joggebukse. Dyne over. Ligger i åpen sportsvogn.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2012 #12 Skrevet 2. mai 2012 Snuppa er 10 mnd. I dag hadde hun strømpebukse, body, joggebukse, tynn fleecejakke og tynn lue. +20 ute. Oj, det var mye klær i 20 varmegrader, men du har kanskje en liten kald baby?
1down Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 20 grader her og I går hadde jeg på henne body, strømpebukse og joggedress, med tynt fleecepledd over. Det var for mye, måtte ta av joggedressen.
BareMeg73 Skrevet 3. mai 2012 #14 Skrevet 3. mai 2012 Hun er vanligvis ikke kald. Men i går var hun iskald på fingrene og føttene selv i 20 grader og klærne hun hadde på.
Nille 76 Skrevet 3. mai 2012 #15 Skrevet 3. mai 2012 Hun er vanligvis ikke kald. Men i går var hun iskald på fingrene og føttene selv i 20 grader og klærne hun hadde på. Min blir også iskald på fingre og tær når hun er for varm. Da svetter hun der og blir iskald. Er som regel et tegn på at hun har for mye klær hos oss. Er hun passe varm er også fingre og tær passe varme. Ekstremt sjelden hun er for kald, hun er en varmeovn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå