Gå til innhold

Kjenne liv i uke 14 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at noen kjenner liv i magen allerede i uke 14. Kan dere beskrive hvordan det kjennes ut slik at jeg vet hva jeg skal se etter. Jeg er i uke 13 nå, og bare venter på at ukene skal gå så jeg kan kjenne litt liv inni der ;) Vet at mange ikke kjenner noe før senere i svangerskapet men jeg blir så ivrig ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Shanti ♥
Skrevet

17+2 og kjenner ingenting her.. morkaken på forsiden og førstegangs, er visst bare å smøre seg med tålmodighet... :)

Skrevet

Hehe ja jeg regner med det ;) Leste i et annet innlegg at det kjennes ut som sommerfuglvinger så nå sitter jeg å kjenner etter om det ikke er en liten sommerfugl inni der ;) Blir helt rar av dette jeg ;)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Ja hehe.. har også hørt noen som forteller om en fiskehale som slår.. Hver gang jeg tror jeg kjenner noe, viser det seg å være luft! Sukk :)

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg kjenner liv, men kan ikke si det sikkert. Er veeeldig svakt og ikke ofte. Men kjennes litt ut som noen stryker meg forsiktig eller en liten såpeboble som treffer magen.... Har begynt å kjenne det igjen nær det konmer nå, men kan jo være tarmbevegelser. Er i uke 16 og førstegangs. Tror egentlig ikke det er vanlig å kjenne det så tidlig, så er veldig i tvil! Men finner nok ut av det om ikke lenge! :)

Skrevet

Ja det nok luft her også, men neste uke DA skal jeg kjenne etter ekstra godt for da er jeg i uke 14 hehe

Skrevet

Jeg er 13+4 og i dag fikk jeg plutselig et "slag" i magen,ikke spes. hardt,jeg bare gikk på noe.mfn etterpå kjente jeg en liten bevegelse i magen.men det er jo umulig å si om deg var babyen eller noe annet..

Skrevet

Jeg kjennte bevegelse i uke 12-13

Klarer ikke helt å forklare hvordan det føltes, men det var annerledes enn luft og samme plass hver gang...

Skrevet

Du tror det er luft ,men fiser ikke ;) Hehe!

Jeg er en av dem som kjenner liv tidlig :)

Skrevet

Jeg har og kjent et par uker, er i uke 16 nå... Synes det kjennes ut som om baby stuper kråke inni en stor boble med vann, og er jo sikkert det den gjør:-) Er liksom litt annerledes en tarmbevegelser/ luft, synes jeg... Det med fiskehalen er kanskje det som passer best for meg:-)

Skrevet

Er 17+1 nå og har kjent liv i litt over en uke, er førstegangs så er veldig heldig med å kjenne liv tidlig :) Er bare bevegelser på samme plass. Kjennes vel ut som en såpeboble som sprekker eller noe sånt i den duren. Utrolig koselig, men sambo sier han er sjalu siden han ikke kjenner noe ennå :) Så blir stas når det kjennes på utsiden.

Skrevet

Ja jeg gleder meg til man kan se babyen sparke fra utsiden ;) Det er jo såååå lenge til da hehe

Skrevet

Hos meg har det kjent mest ut som bobler som sprekker, spesielt på en plass.

Kjente liv veldig tidlig denne gangen, og fikk bekreftet det på UL i uke 12 :)

Skrevet

Er 15+2 og har kjent det i en ukes tid :) Kjennes som små dytt nederst i magen, nesten alltid på samme sted :) Er andregangs, men kjente det like tidlig i forrige svangerskap :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...