Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en 23 år gammel journalistikkstudent (ferdig utdannet til sommeren), og deltids-motejournalist.

Jeg er ferdig med studiene i slutten av mai/begynnelsen av juni, og siden jeg da ikke lenger kommer til å motta studiestøtte, må jeg spe på inntektene med en ekstra deltitsdjobb. Og dermed har jeg muligheten til å jobbe en siste sommer som dagmamma for noen søte små som trenger litt pass på dagtid :)

Jeg har jobbet som dagmamma både på deltid og fulltid før, og de siste tre somrene har jeg vært dagmamma for så mye som tre barn på samme tid. Jeg trives utrolig godt med barn, og tror barn trives sammen med meg også. Som sagt, så har jeg jobbet mye med barn, og har god erfaring med barn fra 4 måneder og opp til seks år.

Når jeg tidligere har jobbet som dagmamma har jeg hatt barna hjemme hos meg. Jeg bor i et rekkehus i landlige omgivelser på barnevennlige Haslum i Bærum, og har gode erfaringer med å ha barna her. Det er både lekeplasser, turområder, mange småbarn og masse gressplen rett utenfor, så det er alltid masse å finne på og noen å leke med.

Jeg har også mulighet til å komme hjem til dere.

Høres dette interessant ut, så ta kontakt på [email protected], så kan vi prate nærmere :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...