Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, si det...magen kom vel rundt uke 15-17 på de to første. Med denne har ikke magen blitt større (den er diger fra før av da), er i uke 13 nå. Men livmoren hsr kommet helt opp til navelen så det er nok ikke lenge før feitemagen blir rundere;)

Gjest Shanti ♥

Hmmm, vanskelig spørsmål... i starten var det mye hormoner og oppblåsthet, så jeg slutta med mine vanlige bukser rundt uke 12.. Rundt uke 15 hadde jeg litt "mye sjokolade"-mage, og først nå begynner den å få riktig (men veldig liten) form.. Tror det tar enda noen uker før noen tør å spørre, og det er helt greit, for jeg har ikke tenkt å "komme ut" for alle før etter ordinær UL om 1,5 uke :) Er 17+2 i dag, førstegangs.

Annonse

Jeg har ikke kunnet gå med mine vanlige bukser siden uke 3!først pga overstimulering (ivf),så pga et par kilo jeg har lagt på meg,og mye luft! Nå er jeg 13+4 og magen har ikke endret seg siden uke 7..på kveldene ser jeg gravid ut men på morgenen er det borte igjen. Men nå skal jeg endelig kjøpe meg gravidebukser!

Har sett småfet ut siden uke 12-13, men ikke hatt gravidemage. Er nå snart uke 24, og det er først nå folk faktisk spør om vi venter enda "en liten". Gledler meg faktisk litt til magen blir enda mer definert, så det ikke er noen tvil. Dette er min tredje, og jeg synes aldri jeg får sånn fin gravidemage som de andre. Mer en lang bul fra puppene og ned :-)

Annonse

Jeg har blitt avslørt på jobb dennne uken. straks ferdig med 13u. Førstegang. Frem til nylig var magen bare luft som førte til en bra ballong om kvelden. men nå begynner jeg å tro livmor har tittet opp for det er en bul om morgenen også? Hyggelig er det iallfall, selv om jeg synes det er skummelt at andre ser det nå såpass tidlig.

Uke 14+2 nå. Andregangs.Fleskemagen kom for to uker siden. Jeg er slank og har aldri hatt problem med "utovermage". Kan ikke bruke mine slimjeans lengre, for å si det sånn. Gleder meg til den blir rund og fin;-D

Første gang kom den i uke 20 så vidt.. Snart 5år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...