Gå til innhold

Flyreise med 2 dager gammel baby....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reise hjem fra fødeplass idag. Fødte en nydelig gutt den 29.april og skal fortsette barselopphold på lokalsykehuset. Noen som har reist med en så liten baby tidligere? Det er ca 40 min med fly eller 3,5 t med bil uten pause..... Jeg gruer meg skikkelig da jeg er førstegangsmor :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok kjempe bra. Men hvem flyr du med?

Jeg trodde babyen måtte være en uke før du kunne fly med dem?

Sånn er ihvertfall reglene hos SAS.

http://www.sas.no/Alt-om-reisen/Reise-med-barn/Reise-med-spedbarn/

Jeg har ikke flydd med så små, men begynte vel å fly når de var 5-6 uker gamle og flyr vel 8-10 ganger i løpet av et år. Jo mindre de er, jo enklere er det syntes jeg ;)

Skrevet

Bare prøv med pupp på oppstigning og nedstigning, så lille ikke får vondt i ørene, så gå det nok helt supert! Lykke til på reisen :)

Skrevet

Det gikk over ALL førrventning!! Lillegutt sov heile veien! Jeg er lykkelig, lettet og glad på en gang!! Nå er vi kommet på lokalsykehuset og ser frem til å dra hjem om en dag eller to!!

Skrevet

Gratulerer med gutten :) Så godt at det gikk helt fint :) Jeg må reise med fly dagen etter fødselen selv om det blir keisersnitt eller vanlig fødsel. Overføres da til lokalsykehuset. Litt spent på det hvis det blir keisersnitt på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...