blå2010+rosa2013 Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 sønnen min har dessverre vært mye plaget helt siden han var nyfødt! startet med kolikk men fikk hjelp av en manuell terapeut så fikk han falsk krupp som senere viste seg å være astma så nå er det veldig mye medisin hver dag. i tillegg går han med konstant ørebetennelse vi har vært inn og ut av sykehuset pga sykdom. nå har han holdt seg frisk en stund etter vi fikk rett medisinering for astmaen. men det som bekymrer meg og sykehuset/helsestasjonen er at han har ikke økt i vekt siden han var 1 år, nå er han 20 mnd. han ligger fortsatt på 8 kg, bruker klær i str 9-12 mnd! han har veldig god matlyst og spiser sunt og godt! har fått hjelp av ernæringsfysiolog ved sykehuset og fått en streng kostholds plan som vi følger hver dag men allikevel vil ikke vekta opp! noen som har gått gjennom det samme og som fikk hjelp og som fikk barnet opp i vekt? går rundt og bekymrer meg hele tiden, men har ingen jeg kan snakke med om dette siden alle vennene mine har friske barn og ikke bryr seg eller forstår mine bekymringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå