Gå til innhold

Ny runde med Pevaryl - blæh...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da måtte jeg til pers med ny Pevaryl-runde (soppfjernende). Isj. Og jeg som syntes jeg hadde vært så flink til å forebygge. 2. gang i svangerskapet og forhåpentligvis siste nå i uke 34.

Noen andre som "klør"? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff så kjedelig.. pass på å ikke ha for stramme klær. unngår string og sov gjerne naken el med pysjbukse uten truse om natta. ikke barber deg nedentil ...

Jeg har tidligere (før svangerskapet) hatt problemer med sopp.. men ingen ting i svangerskapet så er super happy med det.. grunnen til at jeg har slitt mye med sopp er grunnet diabetes 1. under svangerskapet har jeg jo unngått sukker og tatt mye mer insulin enn vanlig for å få ned blodsukker. derfor tror jeg kanskje det også er et tips.. Hold deg unna for mye sukker. Dette er ikke noe dokumentert bare egenerfart. tidligere kunne jeg få sopp hvis jeg en dag hadde hatt utfordringer med høyt blodsukker så er ganske sikker på at dette er tilfelle med meg ..

uansett lykke til :)

Skrevet

uff så kjedelig.. pass på å ikke ha for stramme klær. unngår string og sov gjerne naken el med pysjbukse uten truse om natta. ikke barber deg nedentil ...

Jeg har tidligere (før svangerskapet) hatt problemer med sopp.. men ingen ting i svangerskapet så er super happy med det.. grunnen til at jeg har slitt mye med sopp er grunnet diabetes 1. under svangerskapet har jeg jo unngått sukker og tatt mye mer insulin enn vanlig for å få ned blodsukker. derfor tror jeg kanskje det også er et tips.. Hold deg unna for mye sukker. Dette er ikke noe dokumentert bare egenerfart. tidligere kunne jeg få sopp hvis jeg en dag hadde hatt utfordringer med høyt blodsukker så er ganske sikker på at dette er tilfelle med meg ..

uansett lykke til :)

Takk!

Har nok gjort alt over, men det ser ikke ut til at det var nok gitt. Jaja, hjelper å fange det opp tidlig i hvert fall - da forsvinner det fortere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...