Gå til innhold

Hei! :) ang. bekken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke bekkenplager med nr. 1, så dette er ett ukjent fenomen ;p

Er det vanlig å ha vondt, og "stivne" i bekkenet etter en natts søvn?

Er det noe som hjelper på det, noe jeg kan gjøre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stivner med en gang jeg sitter eller ligger. Blir værst når jeg ligger på rygg, så det gjør jeg minst mulig!

Skrevet

Ja, det er normalt, det er vertfall det som skjedde med meg i begynnelsen når jeg fikk bekkenplager. Nå så er jeg stiv konstant nesten. Bare vær forsikrig så du ikke trigger plagene enda mer. Er ett faenskap dette. Er verst også for meg når jeg ligger på rygg så det gjør jeg ikke lengre. Ha en pute mellom beina så bekkene ligger i vater liksom:) Ellers ville jeg fått meg en time til fysio og fått noen tips og triks av han:)

Skrevet

for meg hjelper det å ha en pute mellom knærene og gå jevnlig til kiropraktor, men jeg har hatt bekkenlåsning ikke løsning da, så det kan være greit å finne ut hvilken du har før du går i gang med behandling, har forstått det slik at det er litt ulik behandlingsmetoder for de tingene :) bekkenet kan være noe herk, men for meg ble det plutselig mye bedre i uke 30. da la han seg klar med hode ned :)

Skrevet

Har ikke de stoore plagene med det, bare nå i den siste uken det har blitt sånn etter en natt's søvn :) Sitter i gulvet og leker med 4åringen, og er ute og leker, ballen på magen er mer "i veien" enn bekkenplagene! :) Så jeg skal ikke klage..

Takk for tips! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...