Chrissymamma Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Då har endelig prinsen kommet til verden. Hadde termin den 25 april men ingenting skjedde. Vannet gikk 21.40 i går kveld og gutten var ute klokken 03.10 . Flott og kort fødsel til å være førstegangs. Nå nyter vi bare den lille..
Ikkesåallerværst Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Gratulererer! Leste siste innlegget ditt i går, rart å se at du har født nå
Chrissymamma Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2012 Ja gikk utrolig fort. Jordmødrene her var visst ganske sjokkert at d gikk så fort. Bor 1 time utenfor sykehuset så kom inn med 5 cm åpning og allerede gode rier. Sender fødestøv til alle som trenger d :-).
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Jeg trenger det!;-) Er på femte dagen idag, termin 26. april. Hva hadde jordmora sagt til deg på forhånd mtp. modning/åpning? Jeg er såvidt moden og ingen åpning:-/ Gratulerer så mye til deg!! Nyt tiden, denne får du aldri tilbake;-)
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Det foressten fra et innlegg igår at du fødte på sus:-) Det skal jeg også:-) Hvordan er det det nå? Hører rykter om at det er så fryktelig fullt, og at det ikke er plass på hotellet og folk blir sendt hjem like etter fødsel:-/
Chrissymamma Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. mai 2012 Takk og er hinsides lykkelig! Jordmor har aldri sjekket meg nedentil så jeg vet ikke hvordan jeg har vært de siste dagene. I går følte jeg ingenting på kroppen og var forberedt på å bli satt i gang 2 mai. Glad jeg slapp det. Er oppe på Fødeloftet nå og ja er visst veldig fullt her. Jordmødrene har dog vært veldig flinke og ikke virket stresset så det har vært positivt her sålangt. Skal visst være plass på hotellet men nå viste det seg at jeg hadde blødd over 1 liter og må ligge på barsel. Litt pyton men er jo ikke forevig :-).
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Nei, heldigvis er det ikke evig:-) Så heldig du er!:-) Jeg skal på kontroll på sus på torsdag, håper jeg klarer å trygle meg til igangsetting da, har ikke lyst å gå nok en helg å trippe.. Kos deg en hel haug!! Snart kommer jeg etter;-)
lille-my-april Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Huff... så misunnelig på deg som er ferdig! Jeg må sikkert smøre meg med tålmodighet og vente på igangsetting på fredag Gratulerer forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå