Oppnedx2 Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Nei.. Ingen sammenheng. KAN hende ja men kan like så godt være en stor baby med lite symfysemål i følge min lege. Tror jeg på også. Lå laaangt over det grønne feltet hele veien sist, ut kom ei jente på 3.2.
MammaTilToTette + spire Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 Trenger ikke ha noen sammenheng nei. Med nummer 1 var jeg utenfor kurven,altså laaangt over og ut kom en på 4,2 kg. Med nummer 2 lå jeg nesten på gjennomsnittet hele veien, og ut kom en på 4,7 kg.
Vogndilla Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Det kan være stort barn eller mye fostevann, jeg har hatt høyt mål med alle tre og barna har vært store alle tre gangene. Dette er nok veldig forskjellig fra person til person... Men mistenker jordmor/lege at man venter stort barn så sender de deg på en vekstestimering/ultralyd i ca uke 35-37.
Bonanza Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Lå laangt o er kurven, faktisk utenfor skjema de siste ukene. Baby på 3010 g, altfor mye fostervann pga en spiserørfeil hos barnet.
Fru Tuttemor Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. mai 2012 Er i uke 23+3 og fikk målt til 25cm :-O akkurat samme vekta og mageformen som sist svangerskap men da lå jeg en mm under normalstreken i midten av det grønne feltet..fikk litt betenkeligheter..skal i 3D 22 mai,får vel høre da om ungen er stor eller ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå