Gå til innhold

Små mødre født store barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen her som selv er små av vekst eller kjenner noen som er det, og som har født barn på rundt 4kg?? Jeg er 155cm og veier nå (29+4) 53 kg, og jordmor tror babyen min kommer til å være rundt 4-4,2kg ved termin! Merker jeg får litt panikk da! Sist så hadde jeg pl.ks. pga fødselsangst, men denne ganger har jeg lyst til å føde vaginalt, men merker jeg blir ekstra nervøs når jordmor tror at babyen kommer til å bli så stor.

Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jm mente eg og kom til og få en 4 kg baby når eg var i uke 11.. det er umulig og si.. men det er jo ikkje høyde og vekt det går på.. er jo str på bekkenet.. men enig at det hørres litt brutalt ut. men det er str på hode det går på mest. mulig du kan få starta fødselen ii uke 38 om kroppe og babyen er klar da :)

Skrevet

Jeg er 162 og 60 kg før svangerskap, fødte en jente på 3100..

Skrevet

Jeg er omtrent like høy som deg og min jordmor sier til meg at så små damer får ikke store babyer. Mine har vært så vidt over 3 kg. Denne i magen er estimert til samme størrelse.

Spør om en vekstestimering på babyen din, det har jeg hatt hver gang siden jeg er så liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...