Gå til innhold

Bhg bruker ikke selene i sovevogna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere?

Til nå har jeg ikke hengt meg så veldig oppi dette fordi hun ligger ganske så fast oppi der med fottrekket på i tillegg til pose og evt teppet sitt.

Når vi henter ligger selene bak vognen, og når de bruker selene ligger de oppi vognen. Men nå ligger de alltid bak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du synes det ikke er trygt uten, kan du ikke bare be dem om å bruke dem? :)

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Bare til å be dem gjøre det. Vi var avhengig av selene på vår sønn da han begynte i høst, men de ble aldri brukt i bhg. Han legger seg vist ned og blir der! Det skjer nemlig ikke hjemme... Men alle vognene står foran et stort glassvindu, så de har full oversikt.

Skrevet

Kan det hende de er redd for kvelningsfaren?

Skrevet

ja det kan være. Jeg bare lurte jeg:)

Hun ligger i et skur og de har vindu som ser rett på henne så er ikke redd for henne eller noe :)

Skrevet

Kvelningsfare med seler? Hvorfor det?

Skrevet

Kvelningsfare med seler? Hvorfor det?

Mener bare jeg har hørt barnehageansatte snakke om det. Et eller annet med at hvis barnet vrir seg hit og dit og at selen plutselig strammer. Ikke sikker. Mulig at de bare ønsker å være helt sikre på at dette ikke skjer i barnehagen. Dog, er vel ikke bedre at ungene faller ut av vogna, så det henger ikke helt på greip. :-)

Skrevet

Det hadde vært livsfarlig om min ikke hadde hatt på seler.. han hopper jo bare ut av vogna.. og å lande på et murgulv er kanskje ikke så kult da.. har hørt om fler som har endt opp med hodeskader fordi barna har falt ut.. Jeg tok bhg i å ikke bruke sele, og sa klart i fra at det Må de, og da fikk jeg beskjed om at det var en glipp fordi den ene ansatte ikke visste at det var noe de gjør med alle med mindre foreldre ikke ønsker selebruk.

Jeg ville tatt det opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...