Gå til innhold

Hvordan kle seg fint til 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode råd og tips å komme med i forhold til hvordan man kan se fin ut selv om man føler seg som en flodhest....? Jeg har lyst til å pynte meg på nasjonaldagen, men sliter med å finne motivasjon...! Hejlp mottas med stor takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22 uker forresten... 24 på 17.mai..

Skrevet

Eg har kjøpt meg en fin blomsterkjole på Match som eg skal ha. Den kan pyntes opp og ned og var veldig fin med den cardigan over. Ikkje så dyr heller og den kan brukes også etter graviditeten. masse fine enkle sommerkjoler å få kjøpt nå som eg kan ha enten en dressjakke eller olajakke/skinnjakke over :)

Skrevet

Jeg legger ut bunaden min litt, men må si at det er kun fordi søsteren min konfirmerer seg to dager etter. Hadde nok funnet meg en kjole og en gravid tights. Alt er lov når man er gravid, bare det er komfortabelt. :)

Skrevet

Er også 24 uker 17. mai. Satser på at bunaden passer. Foreløpig er den lille magen skjult under skjørtet:-)

Skrevet

Da jeg var i uke 8 kjøpte jeg en kjole på B-young med lomme/foller fra det høye livet og frem over magen. Den passer heldigvis enda (uke 20), selv med ganske stor mage. Ikke så gale i pris heller :)

Skrevet

Satser på at jeg får på meg bunaden på 17 mai, det er iallefall planen :P Har ikke særlig med mage enda, så det skal nok gå greit. Er 19+3 på 17 mai.

Skrevet

Takk for tipset! I Haugesund er utvalget av klær til gravide utrolig dårlig. :-/ Prøver derfor netthandel... :-) Såg at levereing var 3-7 dager, så da bør 17 mai være i boks! :-) Håper kjolen sitter like fint på meg som på bildene!! :-)

Skrevet

Prøvde bunaden nå... Hadde gått greit å bruke den om eg bare skulle stått å sett på barnetoget i år, men skal spille. Blir siste året med korpset på lenge, så skal kjøre ut sesongen med stil:-) blir nok tights og tunika eller noe i den duren...

Skrevet

finner INGEN maxikjoler som passer, og de som passer har INGENTING med 17.mai å gjøre. Fikk en pakke fra Bestseller og Mamalicious idag - den stripete lange kjolen ser ikke bra ut på meg, og jeg føler den er så langt fra bunad det er mulig å komme... blæh.

Vurderer SPA-opphold i Sverige 17.mai-helgen i år. Jeg ELSKER 17.mai til vanlig, men i år tror jeg boikott er det eneste riktige. Er 34 uker på vei og enormous ;)

Skrevet

Er 20+3 på 17.mai, og har ikke sjans til å få på meg bunaden. Magen er blitt enorm, så håper på å finne en enkel ensfarget kjole som jeg kan pynte med litt tilbehør :)

Skrevet

Er 14+1 på 17.mai og håper at bunaden vil passe. Hadde fått time hos en syerske for å sy den inn, men fant ut at jeg var gravid så da lot jeg det være.

Ellers er vel omslagskjoler fint for voksende mager. Hvis man tar en mørkeblå, rød eller svart kan den alltids pyntes opp med en 17.mai sløyfe.

Skrevet

trenger jo absolutt ikkje vere gravid klær :) eg bruker masse tunika og kjoler som er vie rundt magen :) masse finer topper og så går ann og bruke :)

Skrevet

Jeg var gravid forrige 17 mai også, så har kjoler og alt her.. Så finner meg en kjole i skapet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...