Gå til innhold

Trenger man egentlig stelleveske, kan man ikke bare bruke vanlig veske? Klarer ikke se forskjellen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Borsett fra at på noen har man små plastlommer og det følger med en stellematte ?

Og kan noen anbefale meg en stelleveske/veske som er praktisk, pen og ikke altfor dyr? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hadde aldri noen egen veske. Hadde en stellematte og det jeg trengte i en liten pose som kunne stappes i vogna, i sekken osv osv.

Skrevet

Nei, du trenger ikke det. Veskene i dag er jo gigantiske uansett, og de kan henges over vogna.

Jeg letet vel og lenge etter ei vanlig veske som kunne brukes, men fant aldri ei jeg likte. Jo ei, men den kostet 3000 kr og det så jeg meg ikke råd til.

Det ble ei enkel svart stelleveske til 500 kr. Men har ikke brukt stelleunderlaget, så for meg har det ikke vært noe poeng i å ha stelleveske.

Skrevet

Du trenger det ikke med mindre du har venninner å pynte deg for.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Du trenger det ikke nei, men jeg er totalt avhengig av min og kunne ikke vært for uten. Den amtcher vognen har praktiske lommer inni og uten på masse egne rom og finurlig løsninger :)

Jeg har Brio sin en svart en koster vel 2-300

Skrevet

Med sistemann ble det tidvist brukt poser fra Rema eller Kiwi. Funka jo fnt nok det :-)

Annonse

Skrevet

Jeg tenker at stellevesker er mer "akseptert" av fedrene:p Føler seg kanskje litt mer mandig når de drar på en stelleveske kontra en dameveske?:P Bare en tanke....

Skrevet

Jeg har emmaljunga sin stelleveske (som matcher vogna:) ) og vi bruker den fremdeles. Og hun er litt over 2. Der har vi skift (når vi skal være borte noen timer da) mat, vann, bleier, våtservietter osv. Vil absolutt anbefale å ha en skikkelig stelleveske med mange rom. Genialt!

Skrevet

Med første hadde jeg stelleveske. med andre og tredje hadde jeg bleier og våtservietter i en plastpose som jeg hadde med meg i veska :P

Skrevet

Jeg har emmaljunga sin stelleveske (som matcher vogna:) ) og vi bruker den fremdeles. Og hun er litt over 2. Der har vi skift (når vi skal være borte noen timer da) mat, vann, bleier, våtservietter osv. Vil absolutt anbefale å ha en skikkelig stelleveske med mange rom. Genialt!

Samme her :)
Skrevet

Jeg syns det var veldig praktisk å ha en stelleveske som kunne henge ordentlig på vogna og ikke bare henges over. Det var også veldig praktisk å ha en stor veske med mange rom. Sånn bortsett fra det, så kan man bruke hva som helst. jeg syns det var tungvint å ha noe jeg måtte legge under vogna, for der var det greit å ha plass til handleposer os, så dumt om veska tok opp plass der.

Og med en gulpebaby var det ikke bare å ta med bleier og våtservietter. Gulpekluter og minst et skift til babyen var minimum, skift til meg og flere bodyer var veldig praktisk hvis vi skulle være borte mer enn 2-3timer...

Skrevet

Første gangen var det stelleveske med masse greier og stæsj i. 2 gangen putta jeg en bleie i veska og dro avgårde.

Har faktisk fått en stelleveske denne gangen, får se hvor lenge den blir brukt:-)

Skrevet

Vi kjøpte en billig messenger-bag på nett (tror det ble rundt en hundrings inkl frakt og alt) med morsomt print. Funket fint :)

Annonse

Skrevet

Nei du trenger såklart ikke det :) På to av mine hovedbruksvogner fulgte det stelleveske med, så da var det jo greit. Da ble min egen veske overflødig, så jeg pleide å legge mine ting i en pose som jeg la i stellebagen ;) Jeg hadde aldri betalt hundrevis av kr for en stelleveske! Husker jeg så en stelleveske til 1500 kr en gang i en butikk. Herrefred.

Skrevet

Jeg tenker at stellevesker er mer "akseptert" av fedrene:p Føler seg kanskje litt mer mandig når de drar på en stelleveske kontra en dameveske?tongue.png Bare en tanke....

enig! Vi kjøpte brio sin som er veeldig nøytral (og i samme farge som vogna). Mannen synes det er helt ok å gå rundt med den på skulder. Grei (og rimelig) stelleveske ellers også :) For øvrig så synes jeg at det er praktisk å ha en stelleveske.

Skrevet

Brukte bare en veske vi hadde fra før. Stappet den under vogna, gikk så fint. Det eneste som er greit, er å ha en veske der du har plass til både babyting og dine egne ting, så slipper du å dra på to vesker, lizm.

Skrevet

jeg skulle unne meg akkurat den stellevesken jeg hadde lyst på denne gangen, av flere grunner, en av dem fordi den jeg hadde til første ikke var særlig praktisk eller god i bruk.. så jeg kjøpte en oioi-veske til 1300kr.. den er bytta ut med en gammel liten veske jeg hadde hatt i årevis.. der jeg fikk plass til to bleier, en liten pakke våtservietter, en flanellsklut og en flaske, og ikke noe annet.. denne fungerer UTMERKET! :) bruker flanellbleien som underlag til stelling.. babyen min er nå 5 mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...