Gå til innhold

Da har vi mistet nr tre.

Anbefalte innlegg

Fikk det bekreftet idag. Blødningene var nok en SA. Men fortsatt bedre å miste i SA enn i MA som i februar.

Møtte en kjempeflink overlege på sykehuset. Han tok tester for infeksjoner og neste gang jeg blir gravid skal jeg få hormonpiller. Noen med erfaringer? Vet ikke helt hva det går ut på?

Vi krysser fingre og tær og håper at spire nr fire sitter som den skal og gir oss ett nydelig barn til <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143932613-da-har-vi-mistet-nr-tre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også ett barn fra før <3 en frisk og fin gutt på nesten 3 år. Jeg har mistet to ganger i uke 5/6 og en gang i uke 9. Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste så seint som uke 16 og 31. Det må være helt forferdelig.

Min mor har mistet flere, en i uke 20, en rett etter fødsel også har jeg er søster som er funksjonshemmet. Men det handler vel om å ikke gi seg. Vi får de barna vi skal ha :) <3

Lykke til jenter :) vi får håpe at vi slipper å slite så mye mer med å få de barna vi ønsker :)

Så trist. Utrolig leit når slikt skjer. Håper det klaffer igjen snart og at du får den hjelpen du trenger for å lykkes. Her er jeg i den situasjonen at jeg ikke vet om jeg har mistet eller ikke. Styrtblødde noen timer på fredag, men ingenting siden. Er fortsatt kvalm, noe som gir håp, men jeg kan ikke helt fatte at det kan være noe igjen der inne etter alt det blodet som kom på fredag :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...