anonym91 Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 tenker på adele eller lianah.. liker begge to men er di vansklige og uttale ? har vendt meg til di nå så klarer ikkje og se det selv og hvem av navna er finest ? vil ha begge men passte ikkje så godt i lag
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Adele foran Lianah som er litt tyngre, liksom Diana-fake, men kanskje fordi det er helt nytt for meg synes forsåvidt de går sammen og jeg selvom du kommer til bruke førstenavnet! Jeg har ei Emmelin Adriane, ingen andre som heter det i Norge
bambins Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Adele liker jeg Synes det er enkelt å uttale. Det andre ble mer "rotete"
anonym91 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2012 både eg og sambo er blitt veldi fan av adele den siste tiden forslag til noe som passe sammen med det? er litt kort og enkelt. både greit og litt kjedligt ? hehe
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Heier på Adele! Det heter jenta vår Det oppfyller alle mine kriterier: ikke vanskelig å skrive rett eller uttale, ikke veldig mange som heter det, men heller uvanlig og et navn som oppfattes som sært. I tillegg er det praktisk i utlandet også
anonym91 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2012 tenker og mye på at det må kunne uttales i andre land:)
Wilhemina Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 tenker på adele eller lianah.. liker begge to men er di vansklige og uttale ? har vendt meg til di nå så klarer ikkje og se det selv og hvem av navna er finest ? vil ha begge men passte ikkje så godt i lag Lianah
sommertiara Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Da liker jeg Adele best. Lianah får jeg en veldig hjemmesnekret følelse av og ser for meg lianene i jungelen.
Giss Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 Adele er nydelig! Lianah er ikke stygt - men ikke en favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå