Gå til innhold

da er vogna m/utstyr bestilt :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt morsomt å starte med innkjøp også :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jaa!hvilken vogn kjøpte du?

Skrevet

så gøy :) eg er klar til og kjøpe alt selv. men prøver og utsette det mest mulig:P er kunn i uke 20 så har holdt meg til og kjøpe litt klær bare :)

Skrevet

Jeg kjøpte tfk joggster twist. Er bare i uke 24 jeg også. Men de hadde den på lager igjen nå så da bestilte jeg :-)

Skrevet

Kjekt å handle vogn!:D Selv trenger vi ikke handle noe spesielt denne gangen siden vi har alt fra før:) Eneste jeg kommer på er juniorseng til sønnen vår, men det koster ikke all verden;)

Men jeg husker all gleden som fulgte med babyshoppinga.. Alt vi måtte ha og alt vi ville så gjerne ha hehe..:) Superkoselig å handle inn til den førstefødte!

Skrevet

Er nr 2 her også, men mistet alt fra 1 mann i en brann i 2007, å da var hun 2 år så ble ikke handla inn mye nytt i babyutstyr. Men det er like morro denne gang også, å nå vet jeg litt mere hva jeg vil ha :-)

Skrevet

jeg er også 24 uker på vei, og har nettopp bestilt tfk joggster twist. Hærlig å kunne begynne å få på plass de største tingene synes jeg :)

Skrevet

Så gøy! :) jeg gleder meg til å kjøpe! Skal til Sverige om en mnd så da handler jeg nok litt :)

Skrevet

Jeg bestilte på kiddies 24.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...