Gå til innhold

*** IKM Uke 22***

Anbefalte innlegg

Gratulerer til alle positive! Jeg har blødd i hele dag så ingen tvil om at det blir ny pp her :(

"Treffer" kanskje noen av dere i "IKM uke 26" da? (Håper jo selvsagt ikke det da...unner dere andre å starte opp i 1 trimester istenden altså!)

Men deilig at jeg slapp å vente så lenge denne gangen, da er det jo plutselig bare drøye 2 uker til neste el!

Tvi tvi til alle dere som fremdeles er i dpo-land!

Fortsetter under...

Jeg fikk tante rød på besøk til gangs i går kveld... Så gikk det som jeg trodde. MEN depper ikke så veldig av den grunn. Prøver igjen i juni :o)

Takk for støttende kommentarer, og ikke minst:

GRATULERER til dere som fikk full klaff i mai! Vi andre sees vel i en ny tråd om ikke lenge?

Ha en strålende dag, damer!

Sukk, fasansfullt med denne ubudne gjest, Trikko. Lykke til inn i neste pp.

Gratulerer med spire MartemusA!! Og krysser fingerene for positivt svar for deg fomle84 "krysse, krysse"...

For min del har Tanta kommet og gått, så nå reiser jeg på klatresamling i helgen, for deretter å starte neste pp med den pureste optimisme! Gleder meg til å følge både prøvere og lykkelige gravide framover(får snoke litt på februarklubben:))...

Woohooo! Gratulerer MartemusA - jeg visste det! :D

Og kondolerer til alle som har fått drittanta på besøk. :( Frykter hun kommer hit også om en dag eller to, observerte nemlig litt rosa ett eller annet i dag. Har også hatt noen ille murringer.

Ja ja, i så fall hjalp det ikke å legge inn aksjer hver dag før el heller... Hm - frykter litt at jeg aldri skal bli trebarnsmor :(

Kos deg på klatretur, En til! Høres kjempegøy ut :)

Annonse

Ajj Cayennis :( Søren tute altså.. Det er noe som heter lucky number 3, det kommer til å skje, bare vent, du blir jo ikke plutselig infertil etter 2 barn fra før, kroppen din er vel bare litt kranglete :) Kanskje du burde kjøpe noe vakkert til "henne" (kroppen) og se om det blir ordnings i sakene da? :) Hihi, gretne kvinnfolk blir glade og medgjørlige tvært de får en gave!

Å halleluuuuja stineskj! :D :D :D Du har jo prøvd omtrent like lenge som meg. SÅ herlig! :D Og klart den er positiv for det. Testene kan ha forskjellig sensitivitetsnivÅ.

Fiesnuppis: God ide. Kanskje kjøpe meg en skikkelig massasje, det hadde vært noe;) Ellers er det nok alderen som har innhentet meg, men fÅr hÅpe det finnes et gullegg igjen likevel ;) Skal se det ordner seg for deg ogsÅ snart! :D

Annonse

Der kom heksa med et brak. Konstaterer at sex hver dag uka før el og på el-dagen ikke hjelper når man er 40. Et godt råd: sett i gang med sistemann før dere er 35, jenter! Og selv om dere tror dere er fornøyd med f.eks. to, så får man gjerne lyst på en til når man har kommet gjennom den 'verste' tiden ;) i går ble jeg spådd graviditet høsten 2013 :o det verste er at jeg tror det kan stemme - er man 40 tar det gjennomsnittlig 2,3 år å bli gravid, leste jeg et sted... God helg, sweeties! :wub: Og lykke til til dere som enda ikke har fått besøk av heksa! :D

Stine: Hva sa sambo? Må fortelle! Glemte å si at syklisten ser ut til å ha stabilisert seg på 29-31 dager, da har vi iallfall et godt utgangspunkt for å treffe el :) kommer til å joine ikm uke 27 - noe flere? (Håper ikke det altså..) ;)

her er det ennå ikke skjedd noe. testet sist på torsdag med negativ test så tenker jeg tester i morgen om ikke mensen er kommet. Har ikke direkte mensmurringer, men noe lettere smerter i magen. blir ikke klok. hadde egentlig innfunnet meg i det at jeg ikke var gravid, med den negative testen, men nå begynner jeg og lure.. skal ikke være lett altså :P

her er det ennå ikke skjedd noe. testet sist på torsdag med negativ test så tenker jeg tester i morgen om ikke mensen er kommet. Har ikke direkte mensmurringer, men noe lettere smerter i magen. blir ikke klok. hadde egentlig innfunnet meg i det at jeg ikke var gravid, med den negative testen, men nå begynner jeg og lure.. skal ikke være lett altså :P

Har du testa?

Gratulerer så mye vestlandsprøver og Stineskj, virkelig en fruktbar måned dette!! Jeg hopper inn på IKM uke 25 med mine korte sykluser(26 dager). Er det noen her som kan oppdatere meg på fordeler og ulemper med korte og lange sykluser?

Cayenne og Najaden og resten fra Uke 22 som går videre på Bli gravid forumet: jeg skal heie dere videre!

(Noen som vil oppdatere listen forresten?)

Endret av En til, please.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...