Gå til innhold

*** IKM Uke 22***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da hopper jeg inn hit. Litt usikker på syklus da dette bare er 2.mnd. etter pille slutt, men har ikm 30.mai med 28 dagers syklus. Er første mnd. vi har begynt prøvinga. Har 2 jenter fra før. Vi har lagt inn aksjer stort sett hver dag. Så nå er det bare å krysse fingrene for en feb. baby :)

I følge ovuwiev hadde jeg el allerede 12 mai. 17.mai hadde jeg en liten blødning, og jeg tenkte kanskje kanskje det kunne være en festeblødning? Det er jo ennå alt for tidlig å teste, men testoman som jeg er, klarte jeg ikke å dy meg. i går: blanco. Idag antydning til en strek?

Alt for svak til å tro på, men jeg ser noe som ikke var på gårdagens test, i alle fall. prøvde å ta bilde, men tror ikke det vises så godt.

Annonse

God morgen, Sweeties! :wub: Da er jeg tilbake etter en deilig uke på Kreta, og gjett om aksjer ble lagt inn lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag torsdag og fredag?!! Tror det må være ny rekord... Har tatt det heeelt meg ro og ikke stresset med el-tester, så jeg er usikker på om el var i går eller i dag eller i verste fall i morgen, så får ta en runde i kveld også :o

Ast91: Det er vanlig å ha el-slim flere dager før el. Jeg har det i alle fall 5 dager før. Min erfaring er at sædrester vanner ut slimet slik at det er borte om morgenen etter sex kvelden før, men at det kommer tilbake på kvelden. Håper du finner ut av det!

najaden: Synes jeg ser en strek, jeg?! Hvilken dag er du på? Krysser fingrene for at den blir sterkere! :D

La deg til jeg, spire ønskes :)

Mandag 28.mai

*Najaden 12 pp

*Renate, 4.pp

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai

*MartemusA

*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

* Vestlandsprøver pp3

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

*spire ønskes:)

Lørdag 2.juni

*Supersnusken

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

*pod

GRAVID

*

Ny PP

*

Najaden: M max lysstyrke på skjermen synes jeg da tydelig jeg ser en strek! Så spennende! Tror ikke jeg hadde klart å vente lenge m å ta ny test nei.. ;)

Cayenne: Høres ut som forholdene har vært superbra denne EL, håper det klaffer! Unnfanget under kretas sol, det høres da flott ut! ;)

Har hatt veldig lite slim/utflod denne EL i forhold til vanlig, noen som vet om det betyr noe?

Annonse

Mandag 28.mai

*Najaden 12 pp

*Renate, 4.pp

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai

* Fomle 84 (prøver på nr 3)

*MartemusA

*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

* Vestlandsprøver pp3

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni

*Supersnusken

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

*pod

GRAVID

*

Ny PP

*

La til deg, Fomle 84 :-)

Blå2012 - jeg koser meg også med vin, men forsøker å la være i dagene etter el - IKM. Men det hender jeg tar meg et glass også i disse dagene, om det skulle passe seg.

Nå skal jeg straks stikke ut og kjøpe meg et lass med graviditetstester!

Mandag 28.mai

*Blå2010

*Najaden 12 pp

*Renate, 4.pp

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai

*MartemusA

*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

* Vestlandsprøver pp3

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni

*Supersnusken

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

*pod

GRAVID

*

Ny PP

*

La til deg, Blå2010 :-)

...Så har jeg vært og kjøpt g-tester - og svidd av to (samtidig) allerede...

Og resultatet er: (Trommehvirvel) - NEGATIV - nada, snøhvitt, blanco

Så gårdagens test må ha vært en ønskestrek - eller en skyggestrek, da.

Vel vel - depper ikke, for det er ennå tidlig, så håpet er slett ikke ute.

Nei, det er jo en uke til ikm Najaden! :) For min del er det nesten to uker - huff, er møkklei av denne ventetiden måned etter måned.

Er egentlig ikke så babysyk heller, er mest for ungene sin del ønsker en til. Føler det hadde vært fint for dem om de var tre stykker, og en ekstra trygghet.

Når det er sagt, så tror jeg det klaffer for mange av oss denne gangen :D Tror el var på fredag eller lørdag her siden el-slimet var helt borte på søndag - håper iallfall det, siden siste akt ble utført fredag ;) Lørdag gikk mannen nemlig ned for telling med feber.

Når dte gjelder vin så har jeg sluttet å drikke etter el siden dette tar så lang tid, men akupunktøren min (som jeg har sluttet hos nå) sa det viktigste er å kutte koffein i denne perioden. Tar meg et glass ellers i ny og ne.

Ha en fin mandag alle sammen! :D

Gjest AnneS

najaden: håpet er slett ikke ute enda :)

Symptomjakten har startet her gitt, selv om jeg lovde meg selv å ikke kjenne etter :P

Mensmurringer og kløende brystvorter er eneste forskjellen jeg kjenner på kroppen ( 5 dpo). Klør så jeg blir gaaal!

Men det trenger jo ikke å bety graviditet, så prøver å holde meg selv opptatt så jeg ikke rekker å kjenne etter ;)

Hopper inn her:)

Mandag 28.mai

*Najaden 12 pp

En til,please 1pp

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

Onsdag 30.mai

*MartemusA

stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

*

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni

*

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

GRAVID

*

Ny PP

Kremt, så jeg hadde kopiert en gammel liste....

Mandag 28.mai

*Blå2010

*Najaden 12 pp

*Renate, 4.pp

En til ,please 1pp

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai

*MartemusA

*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

* Vestlandsprøver pp3

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni

*Supersnusken

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

*pod

GRAVID

*

Ny PP

*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...