Gå til innhold

*** IKM Uke 22***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hører egentlig til på uke 21, men har ikke fått kjøpt test før nå :) skal taes imorgen tidlig! Spent.

Skulle ha mens den 20 mai, blødde litt den 19, litt brunt aktig den 20 før alt stoppet!

Spent på om det er noe i magen! Kan jo henne den lille blødninger var en SA, festebeblødning eller mens :P

Eneste unormale med kroppen er at jeg er ekstremt sliten/trøtt.

Annonse

Annonse

Tror nok mensen min er forskjøvet denne mnd for jeg hadde sen el denne gangen faktisk,pleier å ha el på dag 15 å 16 men nå fikk jeg positiv el test på dag 19 å 20 gitt så da er nok ikke ikm 1 juni men mellom 5å 7 juni kansje? er 1 uke siden el nå å symptomer er mensmurringer,ømme bryst,trøtthet å klør noe sykt i huden pluss stikkninger i livmor å utflod,er dette bra tegn?

[quote name=spire ønskes :)' timestamp='1338463243' post='144275710]

Tror nok mensen min er forskjøvet denne mnd for jeg hadde sen el denne gangen faktisk,pleier å ha el på dag 15 å 16 men nå fikk jeg positiv el test på dag 19 å 20 gitt så da er nok ikke ikm 1 juni men mellom 5å 7 juni kansje? er 1 uke siden el nå å symptomer er mensmurringer,ømme bryst,trøtthet å klør noe sykt i huden pluss stikkninger i livmor å utflod,er dette bra tegn?

Nå har jeg jo aldri vært gravid om jeg ikke er det nå, men dette er jo symptomer det.

Håper min EL og er forskjøvet for da er det mer sannsynlighet for graviditet nå.

Sluttet med p-ring i mars,

har hat stabile sykluser i april og mai,

men angående EL. så var det mandag 21. ifølge syklusen og gynekologen mente også det hadde vært, men kunne være senere og.

Hadde nemlig EL-slim (strekkbart-slim fredagen etter).

Hva tror dere?

Ble plutselig forvirret.

Jeg spår mensen kommer i dag dessverre... har hatt de vanlige før-mens-murringer de siste par dagene. Synes denne perioden har vært veldig rar, mange gravid-symptomer i uken etter EL før de forsvant helt. Nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, -og er det sannsynligvis ikke heller... :-S

Jeg spår mensen kommer i dag dessverre... har hatt de vanlige før-mens-murringer de siste par dagene. Synes denne perioden har vært veldig rar, mange gravid-symptomer i uken etter EL før de forsvant helt. Nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, -og er det sannsynligvis ikke heller... :-S

Hold oss oppdatert da :)

Har du testet?

Har du testet?

Jeg tok en test mandag morgen (10 dpo) men den var negativ. Nå har jeg mista litt trua så spørs om jeg sparer CL testen til neste pp....

Takk for alle gratulasjoner! Tror det nesten ikke selv! Ropte samboeren min inn på badet rett før han skulle gå på jobb og ga han testen. Han skjønte ingenting, så da ga jeg han pakken hvor det står at kryss = gravid. Haha, han sto der leeeeeenge og bare så på krysset før han sa "jeg tror det ikke helt dette her...er dette virkelighet?". Ble helt forfjamset, stakkar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...