Gå til innhold

*** IKM Uke 22***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Woohooo! Gratulerer, AnneS! :D Hvilke symptomer har du?

Ingen symptomer her, bortsett fra murring/menssmerter fra noen dager etter el, men det har jeg hver pp. Noen andre som har det slik forresten? Ganske slitsomt :( Ellers pleier jeg ikke ha symptomer så tidlig når jeg er gravid.

MartemusA: Aner ikke - kan være gravid, men burde du ikke sett en svak strek da kanskje? Eller forsinket el/at egget ikke klarte å slippe sist og prøver på nytt nå? Ville kanskje lagt inn noen aksjer for sikkerhetsskyld ;)

Gjest AnneS

Tusen takk damer!!! Måtte bare ta enda en test i dg, og den var sterkere :)

Cayenne: Hadde mange symptomer nå som jeg ikke hadde tidligere pp.

Kløe i brystvorter fra 4 dpo, av og på fram til ikm

Mensmurring fra 4 dpo til ca 8 dpo

Forsterket luktesans ca en uke før ikm

Murringer igjen fra ca 10/11 dpo

Følelse av å være oppblåst 11 dpo --->

Det var brystvortene som gjorde at jeg var ganske sikker :)

Da har jeg testa, og den var helt hvit, som vanlig :o Synes faktisk feltet der streken skulle vært er hvitere enn resten, ha ha ha!

Men er bare ca 10 dpo da, og det var ikke morgenurin , så det er vel fortsatt håp? Håper jo at jeg er sanndrømt og at det betyr noe at jeg har drømt to ganger denne pp'en at jeg var gravid ;)

Ellers syntes jeg at jeg kjente noen rare, stikkende smerter i livmora går - satser på at det var egget som gravde seg ned :D

Andre som har testa? Nå begynner det å bli på tide, altså!!!!!! :P

Annonse

Hei, er ny her inne og ser dere snakker mye om ikm hva står det for? sikkert dumt spørsmål men klarer ikke tenke meg til hva det står for.....

Hvis du ser på det innlegget som ligger øverst på "bli gravid"-forumet står det forklart alle forkortelser og uttrykk. Kan være kjekt å titte inn der, for det er ikke alltid så enkelt å gjette seg fram! :)

Er det noen andre som tester om dagen? Sender tanker til dere alle! :)

Nå har jeg kjøpt test, men bare en. Teste nå, eller vente på morgenen? IKM i dag, eller i går, eller der omkring... Mange rare "tegn" fra kroppen, men er ikke sikker på om det er reelt eller at jeg bare ikke er vant til å kjenne etter.

Hurra for pod og AnneS! Satser på at jeg får være med i klubben. ;)

Annonse

11 dpo og nok en blendahvit test her. Alt håp er vel ikke ute, men har alltid testet veldig tidlig positivt før (en graviditet og 2 sa). Tester igjen på fredag tenker jeg, men forbereder meg på ny pp... :(

Så bra AnneS! Godt gjort å klare å holde på nyheten ovenfor mannen, det tror jeg ikke jeg hadde klart! Hvordan skal du overraske ham?

Endret av Supersnusken
Gjest AnneS

Supersnusken: Jeg skal pakke inn bodyen og testen og gi han pakken :) Har ikke vært noe problem å ikke si det enda, for vi har ikke treftes enda denne uka :P Jeg jobber på dagtid og han kveld/natt så vi møtes ikke i det hele tatt.. Vil ikke si det over telefon :)

Tøffe Tøflus: Fantastisk!!! Gratulerer så mye :D

Tok el-test i dag (ikke fler g-tester igjen her, ny bestilling på tur!) som var knallpositiv! Har de siste dagene vært veldig rar i kroppen, stølhet i mage, murringer og kvalme. Sa nei takk til kanelboller i går kveld - og det skjer ikke ofte! :P satser på at testene kommer snart så jeg finner ut om denne el-testen betyr noe :) *krysserfingrene*

Woohoo - gratulerer Tøffe Tøflus! :D Er dette din første? Artig å lese her inne for tiden :)

MartemusA: Du Må jo bare unne deg en butikk-test - høres jo veldig ut som du kan være gravid! :D

Jeg venter til fredag med å teste noe mer. Må si jeg ikke har helt trua etter ett års prøving, men man kan jo aldri vite...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...