Gå til innhold

*** IKM Uke 22***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er altså graviditetstesten 11dpo. Tatt med mobil, så litt mørkt ble det. Men hva syns dere?

Dere som har barn fra før - når er det for tidlig å juble? :)

Wow - gratis! Du kan vel juble litt nå og masse på ikm tenker jeg! Hvor lenge har dere prøvd?

Vi er på vei til hytta - skal kose meg :) god helg alle sammen! :D

Annonse

Ja ja..da flytter jeg offisielt ned. Tanta kom ubønnhørlig lørdag, før forventet. Men..Hurra for deg pod! Gratulerer:)

Mandag 28.mai

*Blå2010

*Najaden 12 pp

*Renate, 4.pp

*micka

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai

* Fomle 84 (prøver på nr 3)

*MartemusA

*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

* Vestlandsprøver pp3

*trikko

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

*spire ønskes:)

Lørdag 2.juni

*Supersnusken

Lille.krøll

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

*pod

GRAVID

*

NY PP

*En til,please1 pp

AnneS: Mye håp igjen da, ser jo ut som det er ganske vanlig å ikke bli positiv før etter ikm, og for noen flere dager etter? Får inderlig håpe du er en av de :) Selv er jeg litt usikker på når ikm egentlig er denne syklusen, så det blir nok endel testing fremover..;)

Gjest AnneS

Ehh... Damer... Sjekket testen igjen for jeg nektet å tro at vi ikke hadde fått det til... Synes jeg ser to streker jeg?! Ser det tydelig i virkeligheten. Ser dere to streker?

Jeg ser tydelig to! Var det innen fristen? Test senere i dag/i morra! :)

Nei, det var nok etter tidsfristen, så jeg tør ikke juble enda :) Skal ta en i morgentidlig igjen :) *krysser fingrene*

Annonse

Gjest AnneS

AnneS, det samme skjedde hos meg! Den var hel klart positiv på ettermiddagsurin. Og de to neste dagene har de vært positive, i dag ganske mye sterkere enn de forrige dagene. Krysser fingrene for deg!! :)

Takk, kjære deg :) Går ut i fra at det viser riktig, føler meg jo gravid, derfor jeg stusset så da den første testen ikke ble positiv tvert :P

Klarte ikke å holde meg, så svidde av en test i morges....og den var negativ. Eller, i hodet mitt så jeg en svaaaak strek der, men fant ut at det sikkert var ønsketenkning:p IKM onsdag. Ble plutselig veldig rar form tidligere, merkelig følelse i magen og kvalm/uvel... Så det blir noen spennende dager fremover nå!:) (kan og nevnes at jeg tok el-test i dag, og streken var ganske sterk, nesten lik kontrollstreken. Jeg har aldri en ekstra strek ellers på el-tester, bortsett fra dagene før el og el-dagen...kan det bety noe min tro? Blir jo gal av det her:p)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...