Gå til innhold

*** IKM Uke 22***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har el 16 mai, og samboeren er bortreist 15 mai, 16 mai :/ . Har vi en sjanse om vi hopper i høyet morgenen 15 og 17 mai :) selvom egget slipper 16 ;) ???

Javisst! Legg inn så mye aksjer dere klarer i dag og i morgen, så er sjansene så abso9lutt tilstede. Sædcellene kan leve inne i deg i flere dager, og det er visstnok bedre statistisk sjans om man har sex dagen før EL, ikke på selve ELdagen! Hump i vei!

Jeg har el 16 mai, og samboeren er bortreist 15 mai, 16 mai :/ . Har vi en sjanse om vi hopper i høyet morgenen 15 og 17 mai :) selvom egget slipper 16 ;) ???

Javisst! Legg inn så mye aksjer dere klarer i dag og i morgen, så er sjansene så abso9lutt tilstede. Sædcellene kan leve inne i deg i flere dager, og det er visstnok bedre statistisk sjans om man har sex dagen før EL, ikke på selve ELdagen! Hump i vei!

hehe da får vi bare hompe i vei :P

Gjest AnneS

Her skal vi humpe ivei også! :P Har hatt svake el-smerter et par-tre dager nå, så i morgen eller onsdag slippes vel gullegget ;) Nesten like sterke streker på el-testene nå, så det nærmer seg.

Najaden; høres jo ut som det kan være pga sex, har hendt meg også. Har det kommet mer da?

Ønskerspire: Dere har en god sjanse fordi ja :) Krysser fingrene for dere :)

Annonse

Hopper inn til dere fra IKM uke 21, da jeg enda ikke har hatt EL. Er på dag 26 idag og har hatt sterke EL tester nå i 4 dager, men ikke helt positive. Hatt mens/EL-murringer i snart en uke, og forsatt EL-slim, men mye mindre enn normalt.

Rare greier. Har lagt inn aksjer, så har ikke mistet EL om den har vært til tross for at det ikke er blitt vist på EL testene.

Mandag 28.mai

*Najaden 12 pp

*Renate, 4.pp

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai

*MartemusA

*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

*

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni

*

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

GRAVID

*

Ny PP

*

Gjest AnneS

Rare greier Renate!! Bra dere har lagt inn aksjer da, ingenting er bedre enn det. Håper el er rett rundt hjørnet for deg. Har hatt nesten positive tester i 3 dager jeg, men i ettermiddag ble den jaggu positiv!!! Yes!! Måtte få hjem mannen og nå er aksjene lagt for i dag ;) Må få til en runde til i morgen på formiddagen, så tenker jeg vi skal ha gjort det vi kan :)

Gjest AnneS

AnneS - ja, det ga segi går, så jeg tror nok at det bare var pga sex, ja - heldigvis...

Ifølge ovuView er el i morgen, men jeg tror det vil ta ennå et par dager. Men det er helt OK - vi humper videre!

Så bra da :) Jeg fikk knallpositiv/lilla strek på el-testen i dag, og med sex lørdag, i går kveld og midt på dagen i dag er jeg optimist :) Tror egget slippes i kveld/ natt :) Spennende!!! Mulig jeg får med mannen på en runde til i morgen, men han er sliten etter mye jobb så mulig det får bli med dette :)

Flere som har begynt å teste etter el og lagt inn aksjer? :)

Slenger meg inn her jeg! Trodde jeg hadde ikm på fredag som var men fikk jammen en positiv el test igår! :-) hadde så innmari vondt så fant ut jeg skulle teste fikk lagt inn noen aksjer igår :-) så håper det klaffer :-)

Annonse

Mandag 28.mai

*Najaden 12 pp

*Renate, 4.pp

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai

*MartemusA

*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

*

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni

*

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

*pod

GRAVID

*

Ny PP

*

Hei alle sammen, jeg hører også til her! Håper pp 6 er den magiske! :) Hadde tydelig EL-slim i går, noe som var litt tidlig i forhold til mine beregninger. Ble derfor ingen aksjer dagen før, men 2 dager før EL, samt på EL. :)

Håper alle her inne får februarbabyer! Lykke til alle sammen!

Slenger meg med her jeg! Har litt rare sykluser for tiden, så litt usikker IKM, men tipper 2.juni :-)

Ammer fremdeles litt, tipper det er derfor jeg er så uregelm? Før nr 1 kunne jeg klokke inn TR på dagen hver 28.dag, nå ser det ut til at syklusene oftest er lengre..

Ellers har jeg hatt 2 SA i år, eller egentlig 1 SA i uke 7 og en såkalt kjemisk graviditet. Ser altså ut til at jeg blir lett gravid for tiden, men beholder dessverre ikke.. Nr en fikk vi etter 1 års prøving, så er egentlig forberedt på at dette tar tid. Men en februarbaby virker veldig fristende!!

Er nå på dag 16 i syklus, EL-tester har vært neg i flere dager, testet morgen og kveld. Litt sterkere strek i dag morges, og det kribler i underlivet....håper på kraftig strek i kveld!! Ellers blir dette en veldig lang syklus og jeg havner vel i IKM 23 isteden.. Uansett legger vi vel inn aksjer i kveld, he, he ;-)

Lykke til alle sammen!

Fikk feilmelding da jeg prøvde å legge meg inn i listen, vet ikke hva som gikk galt..

Gjest AnneS

La deg inn på lista jeg, Supersnusken :) Krysser fingrene for at du får en lilla strek i kveld ;) Hvor mange barn har du fra før?

Jeg hadde EL i dag. Satser på en siste runde med aksjer i kveld for å være på den sikre siden. Håper mannen er i topp form etter 1,5 døgn på jobb :P Tviler egentlig, men håpet er der.

Velkommen til deg også, pod! 6. pp er sikkert lykkemåneden for dere ;)

Mandag 28.mai

*Najaden 12 pp

*Renate, 4.pp

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai

*MartemusA

*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

*

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni

*Supersnusken

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

*pod

GRAVID

*

Ny PP

*

Endret av AnneS

Her er aksjelegginga godt i gang - men i dag (CD 12) har jeg en liten blødning. Mer enn "spotting" og mindre enn mens. Så merkelig! Håper det bare er en liten rift etter sex i går, hvis ikke, skjønner jeg ingenting. :(

Man er vist superfruktbar hvis man blør litt rundt EL, så det er bare et godt tegn! kjør på og lykke til ! :)

AnneS: Takk for det, vet ikke hvorfor jeg ikke fikk det til! Jeg har en datter fra før på 1 år. Planlegger 2 tette altså :-)

Hadde forresten neeesten pos ELtest i kveld, teststreken var like sterk men ikke like tykk som kontrollstreken. Allerede lagt inn aksjer..i morgen skjer det så mye her at jeg er litt engstelig for at vi ikke får det til :( Men på fredag skal vi ta det igjen! :)

Gjest AnneS

AnneS: Takk for det, vet ikke hvorfor jeg ikke fikk det til! Jeg har en datter fra før på 1 år. Planlegger 2 tette altså :-)

Hadde forresten neeesten pos ELtest i kveld, teststreken var like sterk men ikke like tykk som kontrollstreken. Allerede lagt inn aksjer..i morgen skjer det så mye her at jeg er litt engstelig for at vi ikke får det til :( Men på fredag skal vi ta det igjen! :)

Så gøy :) Har 20mnd mellom mine to jeg, ypperlig aldersforskjell :) Planlegger to til og vil ha de tett også :)

Sukk, superpositiv EL-test i kveld, men mannen kommer ikke hjem fra jobb før kl 23 og er sikkert kjempesliten.. Spørs hvor forførende jeg klarer å være selv etter en lang og slitsom dag.. Må kanskje satse på at aksjer i morgen holder!

Håper alle har hatt en fin 17.mai!

Hei, alle! Håper alle har hatt en fin og fruktbar 17. Mai!

Her er el over - og i dag blødde jeg litt igjen. For tidlig til mens, men syklusene mine er tydeligvis helt fjollete for tida, så hvem vet?

I alle fall - jeg er herved i dpo- land. Et kjedelig sted å være...

Mandag 28.mai

*Najaden 12 pp

*Renate, 4.pp

Tirsdag 29.mai

*AnneS, 4.pp

*Tøffe Tøflus 1.pp

Onsdag 30.mai

*MartemusA

*stineskj 11 pp

Torsdag 31.mai

* Vestlandsprøver pp3

Fredag 1.juni

*ast91 pp 1

*ønskespire pp3

Lørdag 2.juni

*Supersnusken

Søndag 3.juni

*Cayenne 12.pp

*pod

GRAVID

*

Ny PP

*

Slenger meg med her jeg!! :) Etter to umulige sykluser (først på 39 dager og med 18 dager på neste) ser det endelig ut til at kroppen er litt mer normal!! Fikk utslag på sticks i går og på cb i dag, og det har jeg jo ikke hatt på lenge!! Blir spennende å se hva som skjer!! :)

Uff, gruer meg til tiden som kommer, det tar bare så uendelig lang tid før man kan teste! Merker jeg ikke har helt troen denne gangen, la inn aksjer i dag morges og nå er mannen bortreist frem til tirsdag. Kjennes veldig som EL nå, pleier å ha denne følelsen i 2-3 dager.... skulle virkelig gjerne kunne tatt en omgang til i kveld og i morgen!

Merker jeg så gjerne skulle kunne snakke m noen i denne fasen, er liksom bare en ting som står i hodet på meg, men så er det liksom hemmelig denne prøvingen da.. og mannen er spent han også men foretrekker å late som ingenting (og han klarer det tilsynelatende..). Fare for at jeg kan bli veldig aktiv på forum altså! :)

Håper vi setter ny rekord m ant gravide, lykke til alle sammen!

ååå.. her skjønner jeg ingenting altså. Var nesten sikker på at el var på vei her. Høy og myk livmortapp, kontra den harde jeg hadde for bare 3 dager siden, og el slim (trodde jeg hvertfall). Eller tidligere i formiddag hadde jeg slim som kunne strekkes flere ganger uten at det ble noe dårligere kvalitet, mens jeg i kveld bare er veldig fuktig. Så begynner å tro at det som var tidligere i dag kun er rester etter sæd fra i går kveld. Men spørsmålet er, kan det være eggløsning jeg har hadd, eller? Skal sies at jeg har hadd veldig mye murringer i magen i de siste 2 dagene i tillegg.

Jeg som virkelig hadde tenkt at dette skulle få gå sin gang uten å tenke så mye på det her eggløsningsgreierne. jaja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...