Gå til innhold

Prematurforeldre fra SUS vinteren/våren 2012

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært på nyfødt ved SUS som ønsker å være med i en egen barselgruppe for premature.

Jeg fødte tvillingjenter 7.februar i år i uke 28+2. Tv 2 var ekstremt dysmatur, bare 358 gram, og døde kort tid etter fødsel. Tv 1 var umoden og har vært igjennom pneumothorax på begge sider, i tillegg til at det oppsto hjerneblødning grad 4 først på venstre hjernehalvdel. Fikk ventrikkelskylling over 5 dager ved Haukeland. Skyllingen var vellykket, men det oppsto en ny blødning på andre siden. Vi har hatt et langt forløp, og er fortsatt på sykehuset 12 uker etter fødsel. Nå er vi interessert i å komme i kontakt med andre som kanskje har vært gjennom noe lignende så vi kan dele opplevelser, bekymringer og gleder med.

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei:)

Trist å høre om tvilling 1! Håper alt går bra med tvilling 2 nå?

Jeg fødte tvillinger på SUS for 5 dager siden,så vi skal oppholde oss der en stund til,men ønsker kontakt. Med andre i samme situasjon:) mine tvillinger er født i 31+4:)

Heisann. Tror kanskje jeg hilste på deg i går på ammeveiledning. Håper d går fint med dine tvillinger. Bare ta kontakt viss du ønsker. Det er jeg som sitter rett ved skyvedøren før en går inn på kuvøserommet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...