Drammensjente Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Jeg har nå bestilt 3D ultralyd. Fikk time i 28. Uke. Timen ble bestilt rett og slett fordi vi ønsker å se hvordan veslejenta vår ser ut. Noen om har vært på en slik? I hvilken uke, hva så dere og er det noe som anbefales? Andre erfaringer?
Aliniane Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Vi var i uke 27, fikk kjempefine bilder og så masse. Hun er selvfølgelig helt perfekt
Gullunger Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Jeg har vært på 3D i uke 28. Det har vært en helt fantastisk opplevelse! Jeg var overrasket hvor tydelige ansiktstrekk hun allerede hadde. Mannen min var den som først sa at han synes hun lignet på en av storebrødrene sine (jeg tenkte akkurat det samme!). Hun bevegde seg masse, gjespet, og en gang så det nesten ut som om hun smilte!!! Vi så også to ganger at hun lukket opp øynene! Så var det deilig å få bekreftet kjønn, legen var 100% sikker og vi så det jo tydelig selv. Vi fikk med en CD med mange bilder og korte videosnytter. Timen varte i 45 minutter, og det har vært en kjempeopplevelse for hele familien (de tre gutta mine var også med). GLED DEG!!
teipbit Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Heihei! Dette vil vi også, hvor bestiller man dette? Og sånn hva koster det sånn ca?
Gullunger Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Prisen varierer nok fra sted til sted. Du må bestille hos en privat gynekolog. Jeg var hos en spesialist i fostermedisin og betalte 1450,-. Jeg tror nok du får det billigere andre steder, men blir nok en tusenlapp uansett. MEN DET VAR VERDT HVER ENESTE KRONE!!!! Lykke til!
teipbit Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Heihei! Takker for svar. Ja, det er nok verdt hver eneste krone. Vilså gjerne se hvordan prinsen ser ut Lenge å vente helt ved termin i 4.november, gleder meg så fælt. Skal garantert bestille 3D ultralyd:)
Jill85 Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Var selv i uke 30, men gutten i magen satt så fint med armene og bena foran ansikte hele tiden at vi fikk ikke spesielt gode bilde eller film av han. Jeg prøvde masse for å få han til å endre stilling og jordmor dulta og skubba bort i han, men til ingen nytte. Uansett var det veldig kjekt å se han og vite at alt sto bra til:) Ultralyd er jo et sjangsespill uansett, vett jo aldri kos mye enn ska få se:) Håper dere er "heldigere" enn oss, lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå