Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere her som plages med hodepine??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke vert plaget med dette tidligere men i går kom den snikende å ble bare vondere og vondere:(:( når kom din??

Skrevet

har hatt litt hele tiden. men verst etter uke 15.. skal til legen denne uka håper han han noen tips. mulig det er jern mangel eller noe.

Skrevet

ok.. blir så redd for at det skal være noe galt men mini. men legen målte blodtrykk og tok urinprøve som var fin... den ene bekymringen slår den andre ihjel haha:/

Skrevet

Jeg også sliter mye med hodepine, og sånn har det vært i mange uker. Er 21 uker nå. Senest idag våknet jeg med hodepine, og kunne bare glemme å sove igjen... Har ikke snakket med legen om det, men burde kanskje det... Til #4 (anonym 91), kan du skrive her hvis legen gir deg noen tips?

Skrevet

legen min sa at mye frisk luft søvn og vann og paracet...

hvor i hodet sitter den hos dere??

Skrevet

Hos meg sitter den ihvertfall sjeldent foran i pannen, men stort sett på sidene og/eller bak i hodet...Men kan komme overalt...:S

Bruker paracet innimellom, men venter til jeg føler jeg "må". Ofte synes jeg virkningen blir veldig kortvarig, at hodepinen kommer raskt snikende tilbake...

Skrevet

her sitter den foran i pannen og i bakhodet, kan jo kanskje komme både fra nakken eller bihulene..hater denne smerten..

Skrevet

skal til legen på torsdag :) skal skrive om han har noen gode råd :) det eg bruker og gjør nå er bare masse kaldt vann og evt kald klut på panna helst i litt mørkt rom.

håper det er jern mangel så eg kan ta noe for det. men det er normalt med hodeverk under graviditeten, men mest i 1 trimester. håpet det skulle gå over av seg selv.. men fortsatte verre i 2 trimester :/

Skrevet

Har hatt hodepine fra uke 6 ca. Er 12+3 i dag. Mye vanlig hodepine + migrene. Tar paracet av og til, men det hjelper så lite :(

Håper på bedre tider ;)

Skrevet

Ja, har hatt en vanvittig hodepine fra uke 10 ca. (er i uke 22 nå). Har hyperemesis, så jeg trodde det kanskje var pga all oppkasten - men hodepinen bare fortsatte selv når jeg vet at jeg ikke er så dehydrert. Sitter mest på sidene ved tinningene. Har allerede dårlig samvittighet over å ha tatt så mye kvalmestillende, så paracet har vært uaktuelt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...