Gå til innhold

8+6 0g i storform! Dårlig samvittighet? NEI!

Anbefalte innlegg

Imorgen er jeg endelig 9 uker på vei...en milepæl for hver uke etter å ha endelig blitt gravid etter MANGE ivf forsøk. Bortsett fra trøttheten er jeg i så fin form at jeg i perioder "glemmer" at jeg har et nurk inne i meg..har vært til ul i uke 7 for å konstantere og en ekstra i uke 8+3 der jeg hørte hjertelyden og tårene strømmet! Poenget med dette innlegget er å spre noe positivt med det å være gravid. Fokus her inne er altfor mye på det negative og kan lett få mange til å bli veldig bekymret. Selv er jeg sykepleier og tar meg i å bli opphaust av alle "bekymringene" som verserer her. Vi er ikke syke og ethvert svangerskap kan oppleves ulikt. Våren er her og etterhvert vil vår lille hemmelighet ikke kunne gjemmes og vi stolte kan sprade rundt med en liten kul! Vi har en gutt på snart 7 som sikkert aner at noe er på gang for han stryker meg ofte på magen og sier; mamma, du har fått kjukkere mage. Han skulle bare visst! Kos dere i svangerskapet, styr unna skremmende tema og kos deg!

Fortsetter under...

Så herlig :) Er selv 8 uker i dag å i kjempeform :D

Gleder meg svært til første legetimen. Blir litt godt å få bekreftet spiren fra lege siden jeg også kan glemme til tider at jeg har en litten huleboer i magen :D

Ingen ekstra ul på meg, så smører meg med tolmodighet og venter i 10 uker til på å få se lille <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...