msunicorn Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Angående våkentid og om hun er trøtt eller ikke. Første dupp går greit. Den har hun klokken 8. Men når hun våkner og har vært våken en liten time begynner hun å sutre og protestere høylytt. Legger henne for ny dupp da men som regel ligger hun å hyler og gneller gjerne over en time. Sånn går dagene...Virker trøtt helt til hun legges. Hvor lenge har deres babyer våkentid mellom duppene? Har jo hørt om babyer som kan ligge leenge under babygymmen og kose seg, men her blir hun grinete etter en halvtime oppe..Prøver jo å undeholde henne osv men blir hun grinete så blir det bare verre og verre og mer og mer klaging.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Her er tuppa nesten lik. Etter hver dupp tar det 1-1,5 time før hun må ha neste dupp. Hun KAN gå over tiden, men da er hun fryktelig trøtt og vanskelig å legge. Noen dager går det lett å legge henne, andre dager ender jeg opp med å gå tur i leiligheten med vogna for å få henne til å sove i 20-30 min. Hun har en lang dupp på rundt 2 timer, da går vi tur. Ellers har hun dupper på alt fra 20 min til 1 time. Og disse skjer altså i leiligheten. Duppen før hun legges er ofte også tur, forresten. Den er på ca en time. De beste dagene er når hun sovner lett i egen seng, men jeg sliter med å finne ut at hva det er som gjør at hun andre dager ikke sovner på egenhånd. Det er veldig vanskelig å lese disse små i tide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå