Gå til innhold

9 mnd og sover 3 ganger, flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna sover ennå 3 ganger til dagen, har prøvd å få henne over til 2 dupper men det ble bare tull!

Andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her blir det noen ganger tre lurer fordi min står opp klokka 05.00.... Han er 9 mnder.

Skrevet

Jepp,her er det fortsatt 3 dupper! :) han får styre det selv og er nå inne i en periode der han vingler mellom 2 eller 3 dupper så regner med det ikke tar så lang tid før det bare er to dupper.. :)

Skrevet

Vi brukte litt tid på å gå fra tre til to, er to nå men det som er litt irriterende er at det varierer så veldig, den ene dagen kan hun sove fra 09.30 til 11.30 og så ha en halvtimesdupp senere, men så plutselig sover hun bare fra 09.30 til 10 en annen dag og tar lengre dupp senere, da kan hun gjerne våkne "for tidlig" også så blir det veldig til sutring mot kveld, så føles veldig uforutsigbart og jeg tenker på denne søvnen hennes hele tiden, vanskelig å planlegge noe som helst også når det er slik. Men men, det går seg vel til med tiden :)

Skrevet

Snuppa mi er 8,5 mnd og har ikke hatt tre dupper på veldig lenge... Det går i to eller en dupp her. Fungerer fint. Hadde ikke greid å få inn tre dupper, det hadde vi ikke hatt tid til, og da hadde hun neppe sovet særlig om natta.

Når legger du din og når står den opp? Kanskje du skulle legge litt før? Ikke senere enn 19.

Skrevet

Godt å se at det er flere, jeg syns og det er vanskelig! Som du sier så varierer det veldig når første dupp er og hvor lenge den varer! Visst vi er ute på ting på formiddagen kan jeg klare å holde ho våken til 14-15 tiden men visst vi bare er hjemme blir det mye fortere sutring, og ofte en dupp i 12-13 tiden. Idag ble det 2 dupper men som regel har vi 3 ennå.

Skrevet

Vi styrer veldig med når det er lurt å legge småen. Spesielt siden han er oppe så tidlig (5). Hadde han stått opp rundt 7, slik som jeg opplever andre babyer gjør, tror jeg to dupper hadde vært fint å få til. Prøvd å legge senere enn 19.00, uten hell.

Skrevet

Snuppa mi er 8,5 mnd og har ikke hatt tre dupper på veldig lenge... Det går i to eller en dupp her. Fungerer fint. Hadde ikke greid å få inn tre dupper, det hadde vi ikke hatt tid til, og da hadde hun neppe sovet særlig om natta.

Når legger du din og når står den opp? Kanskje du skulle legge litt før? Ikke senere enn 19.

Her våkner hun mellom 07 og 07.30 men mellom 09 og 09.30 er hun så trøtt at hun må sove igjen, sover ca 1t. Sover igjen mellom 12 og 13 og siste dupp rundt 15, trenger tydeligvis mye søvn hun her. Legger seg for kvelden mellom 18.30 og 19 og sover stort sett veldig godt, hele natta!

Skrevet

3 dupper her også.. Sikkert mye grunnet at han er klar for dagen kl 5. Har gitt helt opp og prøve å styre det. (Har forresten prøvd det meste - han våkner fortsatt kl 05) zzZZzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...