Gå til innhold

skjønner ingenting - positiv graviditetstest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil være anonym enn så lenge.

Jeg hadde antakeligvis el en gang rundt forrige helg. Et par dager etter fikk jeg brunlig utflod.

Jeg tok en graviditetstest denne helgen. Den ble positiv, både på ettermiddagsurin, og morgenurin dagen etter.

Dette er alt for tidlig, og jeg føler ingenting på kroppen.

Noen som har opplevd dette?

Jeg klarer ikke glede meg ennå, for jeg har ærlig talt ikke noe tro på at det skal klaffe nå heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet positivt med billigtester 7 dager etter positiv eggløsningstest - og jeg er gravid fortsatt i uke 23 :-)

Så med mindre du har et parti med tester det er noe galt med, kan jeg ikke skjønne annet enn at du er gravid. Lykke til!

Skrevet

Høres absolutt ut som du er gravid ja (forutsatt at testene er avlest på riktig tidspunkt, og det ikke er CB+-tester - som jeg overhodet ikke stoler på før de er KLART blå ihele testfeltet - ikke sytrådstrek, mao)

Skrevet

HI her.

Nei, jeg har antakeligvis ikke et parti med snodige tester. For det er en god stund siden jeg kjøpte de. Kjøpte 20 strimler, og har vel 10 igjen. De fleste av de har vært blendahvite. Med unntak av de som ble positive da jeg hadde den forrige aborten...

Huff, har vel ikm i slutten av uka. Vi får se da. Evnt. kjøpe en cb digital...

Etter en hel haug med aborter tør jeg ikke tenke positivt før det motsatte er bevist.

Skrevet

HI her igjen, og jeg tester fortsatt svakt positivt...

IKM i morgen, og kroppen føles IKKE gravid... Jeg får kjøpe en cb digital i dag, og teste i morgen tidlig tror jeg....

Skrevet

HI igjen...

Kjøpte to CB digital med ukesindikator i går. Tok en på ettermiddagen, og det kom kjapt opp gravid, og etterhvert kom det 1-2 uker.

Jeg har fortsatt ikke trua, så jeg får se hvor mange dager jeg klarer å vente før jeg tar neste test. Den skal jeg ta på morgenurin. (kjenner jeg meg selv rett, så svir jeg antakeligvis av den testen i morgen tidlig)

Jeg har på en måte følt på kroppen at det har vært noe ekstra de andre gangene, men nå føles kroppen helt tom. Kjenner heller ingenting på brystene. Husker første gangen, da var de supertunge og spente.

Vi får vente å se.

Skrevet

Du er graviiiiiiid! Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer! :D Så gøy!

CB digital med ukesindikator lyser ikke gravid 1-2 uker på gøy, altså. Har aldri hørt om noen som har teste feil med den!

Skrevet

Hei igjen,

HI her. Nå gidder jeg ikke være anonym lenger.

TR kom for fullt til morran i dag, egentlig som forventet.

Grunnen til at jeg ikke har hatt trua på at det skulle gå bra denne gangen heller er at kroppen har overhode ikke føltes gravid. Og når den digitale testen sier 1-2 uker så visste jeg egentlig hva det betydde. Ting har stoppet opp. Den skulle nemlig vist 2-3.

Da går jeg egentlig inn i min siste pp. Dette er siste sjanse for å få barn før mannen fyller 30. Han har alltid sagt at han skal ha barn før han fyller 30, hvis ikke så skal han ikke ha.

Så da får vi se. Vi er egentlig henvist til AIH, men ikke fått svar ennå. MøKKADAG!!!

Skrevet

Vårbarnet - så kjipt :(

Men jeg ville tatt en liten prat med mannen om det med å sette definitive grenser. En ting er å SI at man vil ha barn før man fyller 30 - men når realitetene er der, så kanskje han har endret/endrer standpunkt?

Skrevet

jeg håper på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...