Gå til innhold

Da har vi lagt inn aksjene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... nå er det bare å vente på testetiden! Flere som venter? Når skal dere teste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her ventes det.. Tiden går såå sakte :P Er en uke til ikm i morgen, så skal ta en test i morgen tidlig :P

Når skal du begynne testingen?

Skrevet

Jeg kan teste tidligst 10. mai, så jeg har en stund igjen. Har uregelmessig syklus, så det er ikke bare bare å vente heller. Kan måtte vente lenge :P (3-4 dager over er helt normalt hos meg). kan testene slå positivt ut hel hel uke før ikm??

Skrevet

Hvor tidlig kan testene slå ut da? Og hvilke tester bruker dere...jeg har ikm 17. mai, så her er det en stund til testingen. Har ikke fått EL enda heller, men tror den kommer om ett par dager. Fikk lagt inn aksjer i dag =p

Skrevet

Jeg bruker rfsu sin test, da man man teste tidlig. Ifølge pakken da :P

Testen i dag tidlig, syns jeg så en pitteliten strek.. Skal vente noen dager før jeg tar en ny(hvis jeg greier da, Hehe) :D

Skrevet

Kjøper man Rfsu sin test på apoteket? Lurer på å kjøpe CB digital. Vet de er dyre, men siden dette er første mnd med prøving er jeg grpppdig spent :P

Gjest lille trille ♀
Skrevet

Kjøper man Rfsu sin test på apoteket? Lurer på å kjøpe CB digital. Vet de er dyre, men siden dette er første mnd med prøving er jeg grpppdig spent :P

Rfsu kjøper man bare på Rema/Ica osv.. ;) Kjempegreit og ikke så dyre!

Jeg tenker også å teste rundt 10 mai!! vi får holde hverandre oppdatert..

Skrevet

Jobber på Rema så rfsu testene henger der og roper på meg! :P

De koster 79kr, tror det nesten er det samme som de tar for samme testen på billig-tester.no.

Skrevet

Takk for svar! Håper vi er på tjukka hele gjengen ;)

Skrevet

Ja! Det håper virkelig jeg også :D Krysser fingre, tær og alt som er;)

Skrevet

Tok en test i dag tidlig, den var helt hvit.. :/ Hååper ikke tante rød kommer neste uke..

Skrevet

Det er vel litt tidlig å teste enda, er det ikke? Sjansen for negativ utslag selv om man er gravid er vel egentlig ganske stor så tidlig?

Skrevet

Jo, den er vell det.. Håper det hvertfall det :D

Hadde ett lite håp om at det skulle vise pos, siden det står at man kan ta testen 6-14 dager etter befruktning. Sikkert bare salgs triks :P

Skrevet

... nå er det bare å vente på testetiden! Flere som venter? Når skal dere teste?

Jeg skal teste med cb digital på lørdag. men måtte bare kjøpe apotektet sin test i kveld etter mye drikking.. fikk en skyggestrek.. veldig svak en.. men måtte holde testen opp i lyset for å se.. I forrige svangerskap fikk jeg en skyggestrek på denne tiden, som ble sterekere 2 dager etter.. håpe håper håpe... Når har du ikm? jeg vet ikke.. min kan være fra søndag til onsdag.. hadde samleie for 12 og 14 dager siden...
Skrevet

Jeg skal teste med cb digital på lørdag. men måtte bare kjøpe apotektet sin test i kveld etter mye drikking.. fikk en skyggestrek.. veldig svak en.. men måtte holde testen opp i lyset for å se.. I forrige svangerskap fikk jeg en skyggestrek på denne tiden, som ble sterekere 2 dager etter.. håpe håper håpe... Når har du ikm? jeg vet ikke.. min kan være fra søndag til onsdag.. hadde samleie for 12 og 14 dager siden...

selv om det står at man skal ta om morgenen uten å drikke noe først.. men klarte ikke lavære.. ;)
Skrevet

Ganske i ørska i dag.mente for 10 og 12 dage sidn og,eg ser nå at du skrev kortid du ska teste og slikt:-) lykke t

Skrevet

Jeg slenger meg på her. Har lagt inn aksjer annehver dag i 2 uker nå, og 2 uker igjen til IKM. Første gangen, men både min mor og min søster blir gravide bare de vasker trusa med bokseren til mannen, så håper det gjelder det samme for meg.. :-D Men skal i bryllup i helgen. Er det ok å drikke vin så tidlig? Jeg aner jo ikke om jeg er gravid eller ei.. Hva tror dere?

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med vin og sånn, men jeg holder meg unna just in case. Ikke verdt å angre og uroe seg i 9 mnd om man har drukket litt.

Skrevet

Jeg testet meg på lørdag, bare 4 dpo, alt for tidlig (håper jeg), så var negativ test.. Jeg føler jo jeg har alle symptomer, men det er ikke godt å si hva som en innbilning og ikke.. Så nå gjelder det bare å vente tolmodig de 10 siste dager til IKM... Gaaah, lenge å vente...

Skrevet

Ja, det er litt for tidlig.. Det beste er egentlig å vente og se om Tr kommer eller ikke :P Men det er vanskelig! Vet det selv, er testoman *blush* :)

Har ikm i morgen, og jeg testet meg noen dager før helgen. Alle var Britt hvite :/ Gidder ikke ta noen fler tester nå.

Så vi får se om Tr kommer eller ikke ;)

Gjest AnneS
Skrevet

Jeg testet meg på lørdag, bare 4 dpo, alt for tidlig (håper jeg), så var negativ test.. Jeg føler jo jeg har alle symptomer, men det er ikke godt å si hva som en innbilning og ikke.. Så nå gjelder det bare å vente tolmodig de 10 siste dager til IKM... Gaaah, lenge å vente...

4 dager etter eggløsning har ikke egget rukket og feste seg enda og dermed ingen hcg-produksjon enda :) Gi det hvertfall en uke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...