Gå til innhold

Haha.... FAR er redebygger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ligger på sykehuset med gutten som er dysmatur, men var hjemme en natt her fordi jeg ikke får lov til å verken holde, bære, amme eller stelle. (han skal skjermes mot alle utvendige inntrykk, for å ikke overstimuleres) så de spurte meg om jeg ville hjem å hilse på familien min etter disse tre ukene på sykehus, og det ville jeg jo.

det som var morsomt var å se huset. det var STRØKENT! og da mener jeg helt utrolig.... og han gikk rundt å ryddet og vasket, og mekket og kunne jo ikke sitte i ro denne mannen min. han stØvsugde to ganger den dagen der! og en lekebil på gulvet etter guttungene måtte Øyeblikkelig ryddes opp når de var ferdige med den, en skitten kniv på benken gikk ikke ann selv om oppvaskmaskinen snurret halvfull, og mpåtte da omtrent vaskes for hånd. Nei - ting skulle virkelig være på stell altså! og han var vært ute å handlet klær til den lille, brystpumpe til mor, babyartikler, hentet babypakker, skrudd opp seng og redd opp alt, pyntet og styrt. synes han har vært kjempeflink <3 MEN nå ba jeg han roe ned.... hehe.

sØte menn altså, noen fenomener tar de tydeligvis over. jeg fikk aldri bygget rede pga det som skjedde, så da må jo far gjØre det for meg :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, virkelig helt herlig:)

Skrevet

ååå nå ble jeg virkelig rørt. høres ut som du har en fantastisk mann ;) kjøp noen manneblader , blomster, glasscolaflasker en pose potetgull og overrask han men en liten takk ;)

og gratulerer så mye medd en lille :)

Skrevet

Så herli da <3<3<3<3 fantastisk mann du har da :) heldige deg :) <3

Skrevet

Så herlig og snill mann du har :) Gratulerer med den lille. Håper han kommer seg fort sånn at du får tatt ha med hjem til redet fort.

Skrevet

Rørt her altså! :) Du er heldig :) Gratulerer med barnet, og håper at dere får en fin og rolig barseltid i det rene og ryddige huset :)

Skrevet

You lucky bastard:-) Nyt det, virkelig!! Her hjemme finner ikke mannen stikkontakten en gang...og knappene på vaskemaskinen tror jeg han er veldig usikker på hvordan virker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...