Gå til innhold

Hakk hakk hakkespett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, det var alt jeg hadde på hjertet.

Fortsetter under...

Gjest amandine
Skrevet

Plaget om natten? Eller bare generell hakkespett? Jeg la merke til at vi har mye trær her i natt, nemlig.. Først hakkespett da jeg skulle legge ungene, plent umulig å få minstemann til å sove med sol og hakkespett ute. Avløst av ugle som holdt på fra midnatt til to, og så vekket av verdens fuglekor i tretiden. Da klokken var 6 var det stille, men da skulle jeg jo stå opp..

Skrevet

#$%&%$"# jæv$%& hakkespett!!! DET er det JEG har å si! I tillegg til:

HAKK HAKK HAK HAKK HAKK HAKK HAKK HAKK HAK HAKK HAKK HAKK HAK HAKK HAKK HAKK HAKK HAKK HAK HAKK

tilleggspplysning: 30 cm fra soverommsvinduet mitt med start 05.00 hver eneste morgen.

"Kjære luftgevær, du og jeg har en date med en hakkespett"

Skrevet

Uhm nei jeg har ikke hakkespett utenfor vinduet, det var egentlig kun uttrykk for noe søtt og nuudelig.

*latterlyden som Hakke Hakkespett lager*

Men når jeg tenker meg om: får jeg dårlig karma om jeg ønsker at en hakkespett hakker løs på noens hode?

Annonse

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Hm fuglelyder. I studentbyen her har vi en og annen måse, men mest russ og fulle studenter. Savner i grunnen fuglelyder når jeg kjenner etter.

Gjest sug lut
Skrevet

Hvorfor lager fuglene kor fra klokka tre til seks? Jeg har en teori som tar utgangspunkt i at det er en tid da alle anstendige sover. Ergo er det kun de løse fugler som synger voldsomt om natta.

Skrevet

Den løse fuglen her lever fremdeles...jeg gir den em sjanse og maler mor hubro på veggen. Hører at løse fugler er redde for feite ugler

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, hver gang jeg snaker med en flokk småflokser med bleikahår og gulrotfjes får jeg bekrefta akkurat det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...