Gå til innhold

søskenvogn, bugaboo donkey, erfaringer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har nett kjøpt bugaboo donkey og er helt forelsket allerede! Det er en super vogn på alle måter!! - Det er jo en dyr vogn - men mht alle goder den har ift hvor kompakt den blir i bil osv- så er den verdt hver eneste krone!

Her er kommende storebror 22 mnd og lillesøster er ventet innen 6-7 uker. Siden jeg går mye tur, frem og tilbake til barnehage/jobb etc, og han så vidt rekker fylle to år, valgte jeg å kjøpe donkey - slik at jeg har mulighet for at han kan sitte/sove osv på lengre turer.

Synes han er litt liten til ståbrett/søskenbrett enda.

Han har enda god plass i sittedelen. Babybagen er for bruk de første mnd - den er lang og smal. - i tillegg er den litt smalere "på midten" Altså ikke veldig god plass til vinterpose om barnet blir fort stort. På den annen side liker jo de minste å ha det litt trangt :) ca mål er: 78cm x 32cm(28cm på det smaleste).

Målene på sittedelen: Setet: ca 20cm x 27cm, rygghøyde 50cm fra setet til toppen av rygg. På det bredeste er ryggen 35 cm og skrår så nedover mot setets 27cm bredde.

Anbefaler deg likevel at hun prøversitter for å se at det ikke blir for snaut.

Minuset mht til pris er at det ikke følger med regntrekk eller myggnett til bagdelen. Har tidligere hatt emmaljunga og den har liksom "alt" av slike finesser.. Men som sagt, anbefales virkelig! Super god og lett å trille - praktisk med kurven på siden til div.

Gleder meg til prinessen kommer så jeg får brukt den med begge barna i :)

Endret av ^Perlen^

jenta er ganske liten for alderen, 86/92 størrelse. hvordan er din gutt i størrelse? er vanskelig å finne butikk som har bugaboo her i nærheten så jeg må nok satse på å bestille på nett. men elsker konseptet at den kan gjøres om til singel.

selv om jenta liker å gå vil jeg gjerne ha kontroll på henne i gitte situasjoner da jeg kommer til å være endel på tur alene...

jenta er ganske liten for alderen, 86/92 størrelse. hvordan er din gutt i størrelse? er vanskelig å finne butikk som har bugaboo her i nærheten så jeg må nok satse på å bestille på nett. men elsker konseptet at den kan gjøres om til singel.

selv om jenta liker å gå vil jeg gjerne ha kontroll på henne i gitte situasjoner da jeg kommer til å være endel på tur alene...

Skjønner deg veldig godt. Han er ikke så lang han heller, bruker 86 nå. Om du måler høyden på ryggen hennes får du kanskje en formening om hvordan hun vil sitte i donkey`en. Tror helt sikkert bredden vil være ok :) Du bor ikke i nærheten av Sverige da? - eller kan ta en weekend der? Vi kjøpte vår i sverige - og sparer jo noe mht kurs og sånt der :) Bare et tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...