Gå til innhold

Noen tips til å "holde ut" denne graviditeten???HJELP:((

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 22, og allerede frytktelig lei. Slet med depresjon i forrige svangerskap også, og ble gravid 6 uker etter fødsel! Føler jeg aaaldri blir ferdig, føler meg "fanget" i kroppen og sliter med å glede meg over ting. Noen som har det på samme måte? Noen tips til å få tiden til å fly/ distrahere disse negative tankene? Alt fra å snu tankemønstere til artige aktiviteter? Vil så gjerne være glad og positiv men med fæl bekkenløsning og disse grusomme hormonene som stadig tar over personligheten min er det vanskelig å ikke bli fryyyyktelig negativ...:(

Fortsetter under...

Som om du skriver om meg...merker at kveldene er tyngst..føler meg mislykket,da jeg tror andre forventer lykke rus fra meg hele tiden!! Jeg har begynt og telle andre veien jeg nå..sier til meg selv at det er Bare 17 uker igjen (23) :-) funker kanskje litt:-)

hehe, det hjelper i alle fall å høre at jeg ikke er alene:) prøver å tenke: " er i allefall over halvveis", men så tenker jeg i stedet: "men det er fortsatt bare april, og jeg har termin i september", og da høres det værtfall lenge ut:P dumt å glede seg til høsten også, skulle ønske jeg kunne nyte at nå er det snart sommer og sol, klarer det vel kanskje innimellom. Tror også jeg har det værst om kvelden, da er en jo sliten også, noe som ikke er god kombo:) Men prøv å ikke føle deg misslykket, tror det er mange som ikke forstår hvordan man nyter ett svangerskap! det gjør i alle fall ikke jeg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...