Gå til innhold

fikk ikke hotellrommet vi hadde bestilt, og nå har de trekt oss penger for hotellet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi reiste med hotels.com og kom til london, når vi kom dit så var det ikke strøm på hotellet og de ville gi oss ett annet hotel som var 2 stjerners. det vi hadde bestilt var 4 stjerners. vi ringte hotels.com og sa at dette ikke var akseptabelt. og at vi derfor ikke ville bo der. vi ville heller finne et nytt hotell selv.

de sa at dette var greit. og at de avbestilte hotellet vårt.

når vi kom hjem hadde hotellet trukket penger for hotellrommet vi ikke fikk. og vi snakket med hotels.com, men de ba oss klage. nå har vi fått svar på klagen og de nekter å betale oss tilbake pengene. fordi vi ikke avbestilte innen 14 dager.

men vi viste jo ikke at hotellet ikke kom til å gi oss det vi bestilte. eller at dems kundeveileder på tlf løy og sa at alt var greit, når det ikke var det.

hva gjør vi nå da? de kan jo ikke bare stjele pengene mine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta saken videre

hvordan gjør jeg det? det står ikke noe om klagemuligheter i svaret på klagen.

Skrevet (endret)

Betalte du med kort? Da kan du klage til kortselskapet. Har fått tilbake penger fra visa ( mastercard har samme praksisen) etter klage over at tjenesten/varen ikke blei levert...

Men uansett klag til kortselskapet, snakk med banken så hjelper de deg sikkert. Det er jo ikke slik det skal være, da hadde nemlig ikke hotels.com fått ha kortbetaling på sin side, for kortselskapene stiller nemlig høye krav. De kan faktisk miste muligheten å ta betalt med kort om de får nok mange klager mot seg.

Men godt du sier ifra om hotels.com, har selv sluttet å bruke dem. Bruker nå booking.com og er fornøyd med det:)

Lykke til, ikke gi deg...

Endret av Elina
Skrevet

Til neste gang et lite tips: Hotwire.com

Vi bruker utelukkende disse, da jeg har hørt flere lignende historier om hotels.com.

Vi ler oftes når vi ser hvor bra hotell vi får for en pytteliten sum på Hotwire.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...