Grynet:) Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Og det er dritfett! beklager ordvalget, men lettelsen er så stor..
Venter I Spenning Fortsatt Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Jeg også Godt å være forbi 1. Tri
Gjest Shanti ♥ Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Gratulerer!!! Og velkommen Forbered deg på at tiden kommer til å gå myyyyye fortere fra nå av.... Syns jeg kom hit i går, og plutselig er jeg 17+0!
Grynet:) Skrevet 29. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2012 Gratulerer!!! Og velkommen Forbered deg på at tiden kommer til å gå myyyyye fortere fra nå av.... Syns jeg kom hit i går, og plutselig er jeg 17+0! Takk! Høres herlig ut, synes nedtellingen til nå har gått sakte.. Naturlig nok Håper kvalmen gir seg og formen kommer tilbake snart og. Men det viktigste er som sagt at jeg er HER. Har gledet meg, hehe
Elsa88 Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Husker godt at tiden gikk forferdelig sakte i 1.trimester, men etter jeg kom i 2.trimester så har ukene gått og nå er jeg i uke 16+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå